2
برگزاری مراسم در فدراسیون فوتبال

قرعه‌کشی سوپرلیگ فوتسال زنان | اوضاع به سامان نیست!

  • کد خبر : 83534
  • 05 مرداد 1401 - 17:42
قرعه‌کشی سوپرلیگ فوتسال زنان | اوضاع به سامان نیست!
مراسم قرعه‌کشی سوپرلیگ فوتسال زنان فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۲ برگزار شد و هشت تیم در وضعیتی عمدتا مبهم باید آماده آغاز کارزار از میانه شهریور شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مراسم قرعه کشی رقابت های سوپر لیگ فوتسال زنان امروز برگزار شد در حالی که وضعیت آینده تیم ها در فاصله یک ماه و نیم به آغاز فصل مشخص نیست.

قرعه کشی سوپرلیگ، آنچنان که فدراسیون فوتبال گزارش داده، امروز با حضور آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ فوتسال، نادره درودیان، رئیس دپارتمان بانوان و نمایندگان باشگاه‌های حاضر در این رقابتها برگزار شد.

سوپرلیگ فوتسال با حضور 8 تیم از 18 شهریور آغاز می‌شود در حالی که حداقل نیمی از این تیم ها هنوز نمی دانند قرار است چگونه و با کدام بودجه در لیگ فوتسال حاضر شوند. تیم های لحظه آخری که مشتی نمونه خروار برای وضعیت واقعی فوتسال زنان ایران هستند.

این مسابقات با حضور هشت تیم پالایش نفت آبادان، مس رفسنجان، بوتا پارس ایرانیان، پیکان تهران، فرهان ملارد، نصر فردیس، صنعت فجر شیراز و حفاری خوزستان از ۱۸ شهریورماه آغاز می‌شود.

در میان این تیم ها نصر فردیس وضعیتی نامشخص دارد و مربیان و بازیکنان این تیم، نصر را ترک کرده اند و هیچ خبری از این باشگاه مخابره نمی شود.

در اهواز، اوضاع حفاری خوزستان هم ناگوار است و این تیم نه مربی دارد، نه بودجه مشخص و نه مقام مسئولی برای پاسخگویی در قبال آن.

از شیراز و آبادان هم خبری نیست. پالایش نفت آبادان با وجود فشارهای مالی در نهایت گلیمش را مثل همیشه از آب بیرون می کشد اما در مورد پویندگان تردید جدی وجود دارد.

سوپرلیگ فوتسال، لیگی با تعداد مسابقات 21 بازی است و به صورت رفت و برگشت انجام‌ شده و تیمی که امتیاز بیشتری دارد در دور سوم میزبان خواهد بود.

صعود و سقوط تیم‌ها براساس تفاضل گل نیز برداشته شده و بازی رو در رو ملاک ارزیابی خواهد بود. این رقابت‌ها به صورت دوره‌ای در سه مرحله رفت، برگشت و نهایی برگزار خواهد شد.

برنامه هفته نخست این رقابتها به شرح زیر است:

پالایش نفت آبادان – شرکت ملی حفاری ایران
بوتا پارس ایرانیان – نصر فردیس
فرهان ملارد – پیکان تهران
صنعت فجر شیراز – مس رفسنجان

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=83534

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.