2
نارنجی پوشان لیگ فوتسال چه برنامه‌ای دارند؟

نیم‌نگاه مس رفسنجان به اعاده قدرت

  • کد خبر : 83566
  • 06 مرداد 1401 - 17:38
نیم‌نگاه مس رفسنجان به اعاده قدرت
سوپرلیگ فوتسال زنان از ۱۸ شهریور آغاز می‌شود و مس رفسنجان تیمی است که نیم‌نگاهی به اعاده قدرت در بین برترین‌های لیگ دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” لیگ برتر فوتسال در سال ۱۴۰۰ گرچه برای مس، اتفاقاتی دراماتیک در برداشت اما این برای مس کافی نیست.

باشگاهی که نقش آن هنوز هم روی جام قهرمانی است می‌خواهد در نخستین سال راه‌اندازی سوپرلیگ فوتسال شانس خود را برای بازگشت به کورس رقابت برای قهرمانی آزمایش کند.

آنها در لیگ ۱۴۰۰ دو پرده متفاوت از خود به نمایش گذاشتند: ابتدا تلفیقی از بی ثباتی و ناتوانی در مبارزه برای پیروزی و سپس ظهور تیمی شبیه به قهرمان‌های سینمایی که چیزی نمانده بود تا سرنوشت قهرمانی را هم تغییر دهد.

برای مس رفسنجان در فصل جدید یک راه برای ظاهر شدن در نقش مدعی وجود دارد: حفظ استخوان بندی تیم و سپس جذب مهره‌های تعیین‌کننده.

مس رفسنجان با تعلل و نظاره کردن فعالیت سایر باشگاه‌ها در نقل و انتقالات، سرانجامی متفاوت با فصل پیش نخواهد داشت بخصوص اگر مهسا کمالی را به طور قطعی از دست داده باشد.

در این زمینه همه چیز به نگاه مدیریتی در باشگاه مس باز می‌گردد. این که آیا مس صرف‌نظر از بلندپروازی‌های در قبال تیم فوتبال مردان، کسب جام یا سکو در ورزش زنان را هم یک موفقیت باارزش تلقی می‌کند یا خیر.

ثبات سرمایه‌گذاری در ورزش زنان از سوی باشگاه مس رفسنجان، سبب می‌شود نگاه‌ها به مس سمت و سویی مثبت داشته باشد اما نحوه عملکرد در پیش فصل، تصویری واقعی‌تر از سیاست‌های کلی باشگاه مس در قبال ورزش زنان به دست می‌دهد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=83566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.