6
گفتگو با سرمربی تیم فوتسال نصر فردیس

فاطمه شریف و نصر | تلاش برای بازسازی نایب قهرمان

  • کد خبر : 83758
  • 12 مرداد 1401 - 20:23
فاطمه شریف و نصر | تلاش برای بازسازی نایب قهرمان
فاطمه شریف آماده چالش دیگری در سطح اول فوتسال زنان است. پس از نایب‌قهرمانی با نصر فردیس، او بار دیگر روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” تیم‌های حاضر در سوپرلیگ فوتسال زنان از جمله نصر فردیس البرز، در حال آماده‌سازی برای حضوری قدرتمند در این رقابت‌ها هستند.

نصر فردیس که فصل گذشته در نخستین تجربه سوپرلیگی خود به مقام نایب قهرمانی رسید اکنون بار دیگر با حضور فاطمه شریف روی نیمکت خود به دنبال حضوری قدرتمند در فصل جدید است.

اوضاع در کرج به گونه‌ای بود که برخی گمانه زنی‌ها از عدم تیمداری نصر فردیس حکایت داشت و جدایی فرزانه توسلی و مارال ترکمان بر این گمانه زنی‌ها دامن زد.

با این حال نصر فردیس به میدان بازگشته تا با کشیدن خط بطلان بر اما و اگرها، و با درس گرفتن از فصل گذشته لیگ جدید را با موفقیت سپری کند.

فاطمه شریف در این خصوص به آی دبلیو اسپورتس می‌گوید: با توجه به صحبت‌های انجام‌شده و لیست بازیکنان مدنظر، اگر شرایط لازم فراهم شود فصل آینده هم در نصر حضور خواهم داشت.

سرمربی نصر ادامه داد: قصد داریم با جذب ترکیبی از بازیکان جوان و بازیکنان باتجربه در جمع مدعیان قرار بگیریم، اما با صرف هزینه کمتر نسبت به فصل قبل.

شریف در خصوص فرمت جدید سوپرلیگ گفت: برای بررسی نقاط ضعف و قوت این روش، به زمان نیاز داریم اما اینکه تیم‌های تقریباً هم‌سطح با هم رقابت می‌کنند، نکته مثبت آن است.

او در ادامه گفت: البته سال‌های گذشته که لیگ با تعداد ۱۲، ۱۴ یا ۱۶ تیم برگزار می‌شد، شانس بازی و دیده شدن برای همه بازیکنان به خصوص جوانان وجود داشت اما در این فرمت این فرصت از دست می‌رود.

آیا نصر آماده انجام ۲۱ بازی در طول فصل است؟ شریف می‌گوید: با این تعداد بازی مشکلی نداریم زیرا با کاهش آن و برگزاری ۱۴ بازی به جای ۲۱ بازی، لیگ در حدود ۴ ماه پایان می‌یافت و نقطه ضعفی برای لیگ حرفه‌ای می‌بود.

شریف همچنین گفت: طولانی شدن لیگ، برای حفظ آمادگی بازیکنان در سطح تیم ملی، مفید است زیرا در شرایطی که تیم ملی فرصت حضور در تورنمنتی را ندارد، با طولانی شدن لیگ، بازیکن مجبور نیست در بخش قابل‌توجهی از سال، از فوتسال دور باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=83758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.