8
همراه با هافبکی که یه یک ستاره تبدیل شده است

درباره شقایق روزبهان ؛ قوی‌تر از آن که می‌پنداریم

  • کد خبر : 83769
  • 12 مرداد 1401 - 21:44
درباره شقایق روزبهان ؛ قوی‌تر از آن که می‌پنداریم
شقایق روزبهان هافبک تیم فوتبال زنان سپاهان با وجود سپری کردن سالی موفق در تیم ملی غیبت داشت. او در مبارزه‌ای بزرگ‌تر حضور داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” شقایق روزبهان به یکی از ستاره‌های لیگ برتر فوتبال زنان تبدیل شده است. حسرت کسب جام با طلایی پوشان اصفهان مانعی برای چشم‌پوشی از رشد غیرقابل انکار او نیست.

هافبک ۲۸ ساله سال پر فراز و نشیبی را چه در مستطیل سبز و چه در خارج از آن سپری کرده است. وقوع رخدادهای غیرقابل‌پیش‌بینی در زندگی خانوادگی او را تلخ کام کرد اما شقایق، قوی‌تر از آنی ست که می‌پنداریم.

شقایق روزبهان به آی دبلیو اسپورتس می‌گوید: فصل قبل، شرایط خوبی داشتم و حالا باید بهتر باشم. رضایت از عملکرد، یک احساس نسبی است و این رضایت هرگز به نقطه مطلقی نمی‌رسد.

روزبهان یکی از غایبان بزرگ تیم ملی فوتبال زنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در هند بود و این برای شقایق با توجه به فصل فوق‌العاده‌ای که در لیگ سپری کرده بود، یک ناکامی قلمداد می‌شد.

شقایق در این باره می‌گوید: پیش از مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا یک عمل جراحی داشتم و با مریم ایراندوست در این باره صحبت کردم و قرار بود پس از پایان دوره نقاهت به تیم ملی ملحق شوم اما دوره نقاهت، بیش از زمان پیش‌بینی‌شده طول کشید.

این چنین بود که او از تیم ملی دور ماند. روزهای دشوارتر برای دختر بااخلاق اهل قائم شهر هم از راه رسید و از دست دادن برادر، اوضاع را برای او دشوارتر کرد.

در نتیجه شقایق دیگر قادر به حضور در تیم ملی نبود و نمی‌توانست به تیم ملی کمک کند اما بحران برای شقایق روزبهان، تمامی نداشت.

روزبهان عنوان می‌کند: پیش از مسابقات جام کافا (آسیای میانه) هم برادر دیگرم را از دست دادم. باز هم همه چیز دست به دست هم داد که قادر به کمک به تیم ملی نباشم. روزهای بسیار سختی بود.

شقایق روزبهان بازیکن تیم آینده سازان میهن نجف آباد بود که قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد. او پس از انحلال آینده سازان به سپاهان رفت و همچنان هم بازیکن این تیم اصفهانی است.

سوالی که شقایق روزبهان به آن پاسخ می‌دهد این است که دستاورد او از سالها حضور در سطح اول فوتبال ایران چه بوده است: “درک بهتری از زندگی و این که خیر خواستن برای دیگران، ارزش و خیر را برای ما به ارمغان خواهد آورد.”

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=83769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.