5
در حاشیه بازی‌های کشورهای اسلامی

حانیه محتشمی پور و حسرت حضور در قونیه ۲۰۲۱‬

  • کد خبر : 84036
  • 17 مرداد 1401 - 10:02
حانیه محتشمی پور و حسرت حضور در قونیه ۲۰۲۱‬
حانیه محتشمی پور ملی پوش والیبال ایران یکی از چهره هایی است که در حسرت حضور در قونیه ۲۰۲۱ ماند و بازی‌های کشورهای اسلامی را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه برای تیم ملی والیبال زنان ایران در حالی آغاز خواهد شد که ایران بدون حانیه محتشمی پور به این تورنمنت رفته است.

محتشمی پور پس از سپری کردن سالی موفق در لیگ برتر والیبال زنان همراه با سایپا و سپس همراهی تیم باریج اسانس کاشان در مسابقات باشگاه‌های آسیا آماده خدمت به تیم ملی در ترکیه بود.

او ماه‌ها در اردوی ملی حضور داشت و در نهایت با نظر الساندرا کمپدلی در فهرست نهایی نیز قرار گرفت اما در حالی که همه چیز برای حضور او در قونیه ۲۰۲۱ مهیا بود اما با مثبت شدن تست کرونا، بازی‌های کشورهای اسلامی را از دست داد.

در نتیجه، کمپدلی زهرا کریمی بازیکن جوان اهل اراک را به جای محتشمی پور به تیم ملی فراخواند تا کریمی این فرصت غیرمنتظره را به دست بیاورد.

این یک اتفاق غم‌انگیز برای حانیه محتشمی پور است با این حال زندگی برای او ادامه دارد. او در عین جوانی، از نظر عملکرد و کارایی قابل اتکا و همچنان در حال پیشرفت است و میدان‌های بزرگ‌تری را خواهد دید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=84036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.