5
بررسی وضعیت لیگ برتر هندبال زنان

پای صحبت زینب بذرافکن سنگربان ملی‌پوش هندبال ایران

  • کد خبر : 84262
  • 20 مرداد 1401 - 22:27
پای صحبت زینب بذرافکن سنگربان ملی‌پوش هندبال ایران
زینب بذرافکن بازیکن تیم ملی هندبال، از نحوه برگزاری لیگ برتر هندبال زنان ایران، و تجربه خود در این مسابقات گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” زینب بذرافکن بازیکن تیم ملی هندبال، نقش کلیدی در کسب اولین سهمیه جهانی و مقام چهارم مسابقات هندبال آسیا داشت.

تیم ملی هندبال با دروازه‌بانی بذرافکن، توانست به اولین تیم زنان در رشته‌های توپی تبدیل شود، که سهمیه مسابقات جهانی را کسب، و به عنوان قهرمانی رقابت‌های غرب آسیا نیز دست پیدا می‌کند.

زینب بذرافکن، قهرمانی و مقام سومی لیگ برتر با تیم شهید چمران لارستان و حضور و کسب مقام چهارم در جام باشگاه‌های آسیا را در کارنامه دارد.

زینب بذرافکن در مورد حضور خود در تیم کات شاهرود گفت: در لیگ ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ باتوجه به اعزام تیم‌های ملی هندبال بانوان به مسابقات جهانی و اسیایی، بین نیم فصل یک ماه و نیم فاصله افتاد و در زمانی که همه تیم‌ها تمرینات انجام نمی‌دادند، تیم ما تمرین کرد و نیم‌فصل دوم پدیده لیگ شد.

او ادامه داد: برگزاری لیگ به صورت متمرکز مصدومیت‌های زیادی را ایجاد کرد و به‌دلیل عدم حضور مهره‌های اصلی که آسیب دیدند، متاسفانه نتواستیم روی سکو برویم.

ملی‌پوش هندبال در مورد برگزاری لیگ در دوران شروع کرونا گفت: فدراسیون هندبال اولین فدراسیونی بود که در آن دوران، با برگزاری متمرکز مسابقات و برنامه‌ریزی درست، پایان خوشی را برای لیگ رقم زد.

بذرافکن همچنین گفت: امیدوارم برنامه لیگ امسال به گونه‌‌ای باشد که بازی‌ها طبق روال گذشته، هفتگی و حرفه‌ای برگزار شوند، زیرا مسابقات متمرکز، فشار زیادی به تیم‌ها وارد می‌کند.

او در خصوص لیگ هندبال ۱۴۰۰ گفت: این لیگ تا اردیبهشت ۱۴۰۱ ادامه داشت و در فاصله تا شروع فصل جدید، یک ماه استراحت کردم و بعد بدنسازی و هوازی و تمرینات توپی را شروع کردم.

بذرافکن همچنین به دو نایب‌قهرمانی لیگ برتر با شهید شاملی کازرون و سومی لیگ با ذوب‌آهن و سه قهرمانی و دو نایب‌قهرمانی با تیم هندبال استان فارس دست یافته‌است.

او در پایان گفت: از چندین تیم برای فصل جدید پیشنهاد دارم و بعد از صحبت با مدیربرنامه‌هایم امیدوارم بهترین انتخاب را انجام دهم‌.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=84262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.