8
اتفاق دردناک برای هندبال زنان

تاسیسات دریایی پس از سال‌ها فعالیت منحل شد

  • کد خبر : 84620
  • 28 مرداد 1401 - 13:27
تاسیسات دریایی پس از سال‌ها فعالیت منحل شد
تیم هندبال تاسیسات دریایی تهران پس از سال‌های پرافتخار حضور در لیگ برتر هندبال زنان منحل شد و به خاطرات پیوست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” فصل جدید لیگ برتر هندبال زنان بدون حضور نام ثابت آن برگزار خواهد شد: تاسیسات دریایی تهران.

پس از سال‌ها فعالیت مستمر و باکیفیت در لیگ برتر هندبال، تاسیسات دریایی منحل شد و غیبت نام این تیم در بین حاضران در لیگ به آسانی، قابل هضم نیست.

تاسیسات دریایی در پی محدودیت‌های مالی و با تصمیم مدیران، حمایت خود را از هندبال قطع کرد و به بقای تیمی که همواره در زمره تیم‌های مدعی لیگ بود پایان بخشید.

این موضوع، اتفاقی غم‌انگیز برای لیگی است که در خطر از دست دادن حامیان مالی‌اش قرار دارد چنان که پیش‌تر، اشتاد سازه مشهد، چمران لارستان و نفت و گاز گچساران و اکنون تاسیسات و احتمالاً شاملی کازرون این مسیر را طی می‌کنند.

انحلال تاسیسات دریایی درست در زمانی رخ می‌دهد که هندبال زنان با حضور در مسابقات قهرمانی جهان در همه رده‌های سنی دختران به شکوفایی چشمگیری رسیده است و ایران در سطح قاره قدرتمندتر از پیش است.

تاسیسات در سال‌های فعالیت خود دو بار قهرمان لیگ شد و لحظات خاطره‌انگیزی چون قهرمانی سال 97 خود در لیگ برتر خلق کرد.

وداع‌ها معمولاً بی مقدمه از راه می‌رسند و کسی فکر آن را نمی‌کرد که فینال لیگ ۱۴۰۰ برابر سپاهان، آخرین پرده از نمایش تاسیسات دریایی در هندبال بانوان باشد.

نظرات مهسا معتمدی درباره انحلال تاسیسات دریایی

مهسا معتمدی سرمربی تیم تاسیسات دریایی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس انحلال این تیم را تأیید کرد و گفت: این اتفاق غم انگیزی برای هندبال تهران و کشور است که تیمی بزرگ و موفق را از دست داده است.

او ادامه داد: خروج یک تیم ریشه دار برای هیچ کس خوشایند نیست و امیدوارم با ورود حامی جدیدی به هندبال، مانع از آسیب جدی به هندبال تهران شویم.

سرمربی فصل گذشته تاسیسات دریایی عنوان کرد: تیمی که اغلب روی سکو بوده و سابقه قهرمانی دارد یک وزنه برای هندبال است اما قادر نبودیم نظر مدیران تاسیسات را درباره هزینه در هندبال زنان تغییر دهیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=84620

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.