5
رکابزن ایران توضیح می دهد

مدال جاده سمیه یزدانی در قونیه چگونه از دست رفت

  • کد خبر : 84686
  • 30 مرداد 1401 - 10:53
مدال جاده سمیه یزدانی در قونیه چگونه از دست رفت
سمیه یزدانی دوچرخه سوار پرامید ایران در بازی های کشورهای اسلامی در قونیه مدال نگرفت و حالا درباره اتفاقات قونیه توضیح داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” بازی های کشورهای اسلامی در قونیه در رشته دوچرخه سواری زنان بدون این که مدالی برای سمیه یزدانی در بر داشته باشد پایان یافت.

رکابزن ایران که یکی از امیدها برای کسب مدال در قونیه بود روزهای پرفشاری را پشت سر گذاشت اما نتوانست مدال تازه ای کسب کند.
یزدانی در این باره به آی دبلیو اسپورتس می گوید : براى اولين بار بود در مواد رشته پيست شركت كردم و فقط من بودم كه در مسابقه ٤ رشته پيست در ٤ روز متوالی حاضر بودم و این فشار زیادی به من وارد کرد.

او ادامه می دهد : رقابت دوچرخه سواری در قونیه رقابت سطح بالایی بود و زمانی که تجربه کافی برای چنین شرایطی ندارید کار گره می خورد به خصوص در یک پیست متفاوت.

مدال آور آسیایی دوچرخه سواری زنان می گوید تجربه مسابقه در پیست چوبی تمرین نداشته و حتی نمی دانسته که از چه خودرویی برای مسابقه استفاده کند.

سمیه می افزاید : مي توانستم حداقل دو مدال در پيست بگيرم اما به خاطر اشتباهاتم و نداشتن تجربه این فرصت را از دست دادم.

با وجود اينكه سطح تجهيزات سمیه یزدانی، پايين تر از رقبا بود او توانست ركورد ملی ماده سه كيلومتر را 6 ثانيه جابجا کند و با وجود فشارها و اتفاقات، تجربه بزرگی به دست آورده است.

ملی پوش دوچرخه سواری در قونیه درگیر بیماری هم شد. او در این باره می گوید: پس از چهار روز رقابت پیست، فشار زيادي به بدنم وارد شده بود. بیمار شدم و تا روز برگزاری مسابقات جاده هم ريكاوري نشدم و این بدترین اتفاقی بود که می توانست رخ دهد.

اگر سمیه یزدانی در شرایط آرمانی قرار داشت شانس بزرگی برای مدال بود اما بدن او به اندازه کافی برای رقابتی سنگین آماده نشد.

یزدانی اذعان می کند: می توانستم در مواد پيست شركت نكنم و سرحال و قبراق، فقط در مسابقه جاده پا بزنم و مدال بگیرم اما بهاى از دست دادن جاده، تجاربی بود كه مي خواستم در پيست به دست بیاورم.

ایران در مسابقات کشورهای اسلامی در دوچرخه سواری زنان، سه نماینده داشت. علاوه بر سمیه یزدانی، فروزان عبداللهی و ماندانا دهقان نیز نمایندگان ایران بودند که دهقان در استقامت جاده، صاحب نشان برنز شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=84686

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.