6
بوتا پارس امتیاز خود را به نطنز داد

نطنز در سوپرلیگ فوتسال زنان با جدیدی زاده و باتجربه ها

  • کد خبر : 84729
  • 01 شهریور 1401 - 14:02
نطنز در سوپرلیگ فوتسال زنان با جدیدی زاده و باتجربه ها
هیئت فوتبال نطنز که به‌تازگی به لیگ برتر فوتسال صعود کرده بود، صاحب‌امتیاز در سوپرلیگ فوتسال زنان شد. رز جدیدی زاده سرمربی این تیم خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هیئت فوتبال نطنز، نام جدید در سوپرلیگ فوتسال زنان است. به نظر می رسد نماینده استان اصفهان با قدرت مالی مناسبی به سطح اول فوتسال می آید.

نطنز تیمی خلق الساعه در فوتسال بانوان نیست. آنها در سطوح پایین تر حضور داشته اند و حالا جاه طلبی خود را در سطح اعلی فوتسال زنان دنبال می کنند.

فینال لیگ دسته اول فوتسال زنان در فصل 1400، بین هیئت فوتبال آمل و هیئت فوتبال نطنز برگزار شد، که با پیروزی ۶ بر ۲ آمل همراه بود و هر دو تیم به لیگ برتر صعود کردند.

در سوپرلیگ فوتسال زنان، بوتا پارس ایرانیان یکی از هشت تیمی است، که جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کرده بود اما این تیم قادر به تداوم حضور در این رویداد نیست.

امتیاز بوتا پارس برای حضور در سوپرلیگ به نماینده نطنز منتقل شد تا فصل آینده، هیئت فوتبال نطنز را به جای لیگ برتر، در سوپرلیگ ببینیم.

پریا چکانی سرپرست تیم فوتسال نطنز به آی دبلیو اسپورتس گفت: برای حضور در رقابت‌های سوپرلیگ، امتیاز بوتا پارس را در اختیار گرفتیم و برای حضوری قدرتمند در این مسابقات آماده می‌شویم.

او ادامه داد: تمرینات خود را شروع کردیم و در حال مذاکره با بازیکنان موردنظر هستیم و هنوز تیم به طور کامل شکل نگرفته ست.

سرپرست هیئت فوتبال نطنز گفت: با این تیم در لیگ دسته یک هم حضور داشتم و شرایط عالی تیم باعث شد برای یک فصل دیگر نیز، ماندنی باشم.

چکانی افزود: با بازیکنان ارزشمندی مانند آرزو صدقیانی‌زاده، فاطمه ارژنگی، مریم چرخاوی و الهام عسگری مذاکره داشته ایم و تا حدود زیادی در جذب این بازیکنان پیشرفت کرده ایم.

او در مورد کادر فنی تیم اظهار کرد: رز جدیدی‌زاده به عنوان سرمربی، و شیرین صادقی به عنوان کمک‌مربی فعالیت خواهد کرد.

سرپرست هیئت فوتبال نطنز گفت: به دنبال بستن تیمی قدرتمند هستیم و به جز دو نفر، بقیه بازیکنان و کادر فنی افراد غیر بومی هستند.

پریا چکانی در ادامه گفت: از آقای عسگری و آقای جهانی، مدیر عامل و مسئول اسپانسر باشگاه تشکر می‌کنم، که در این شرایط اقتصادی و با افزایش مقدار قراردادها، از تیم حمایت همه‌جانبه کردند.

تیم هیئت فوتبال نطنز، به با خدمت‌گیری بازیکنان باتجربه فوتسال زنان، و همچنین سرمربی اسبق پالایش نفت آبادان، به دنبال اثبات خود در لیگ هستند.

مسابقاتی که در آن تیم تازه‌صعودکرده، باید به مصاف بزرگان فوتسال برود و برای عملکردی خوب در بالاترین سطح فوتسال زنان تلاش کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=84729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.