5
جام کنفدراسیون والیبال زنان آسیا

شکست غیرمنتظره ایران برابر فیلیپین

  • کد خبر : 84764
  • 02 شهریور 1401 - 18:23
شکست غیرمنتظره ایران برابر فیلیپین
تیم ملی والیبال زنان ایران در سومین دیدار خود در جام کنفدراسیون والیبال آسیا، برابر فیلیپین دومین شکست متوالی را پذیرا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا در بخش زنان امروز در فیلیپین دنبال شد و ایران در سومین گام برابر میزبان تن به شکست داد.

در مسابقه ای که تماشاگران فیلیپینی تیم میزبان را حمایت می کردند ایران نتوانست چهره شاخصی از خود به نمایش بگذارد و در یک بازی پراشتباه سه بر یک شکست خورد.

این شکست، نتیجه ای نبود که انتظار آن می رفت. پس از برتری بر کره جنوبی و شکست برابر ویتنام، پیروزی بر فیلیپین قابل انتظار بود اما ایران تیمی نشان نداد که در لحظات حساس بازی، کنترل را در دست بگیرد.

در ست اول فیلیپین 25 بر 19 پیروز شد. در ست دوم و در شرایطی که ایران می توانست جبران مافات کند و میزبان را تحت فشار گذاشت، باز هم فیلیپین 25 بر 22 صاحب برد شد.

شکست در دو ست آغازین فشار زیادی روی ایران وارد کرد. اراده برای بازگشت در ست سوم جواب داد به طوری که ایران 25 بر 20 این ست را به سود خود پایان داد اما بازی همچنان ادامه داشت.

ست چهارم، نقطه ای از مسابقه بود که همگان مشتاق آن بودند تا ایران باروحیه پس از برد در ست سوم را ببینند اما همه چیز ناامید کننده بود.

ایران در ست چهارم، یکی از پراشتباه ترین نمایش های خود در این تورنمنت را ارائه داد. ضعف در دریافت و دفاع روی تور به شدت به ایران آسیب زد و ایران در این ست تنها 14 پوئن گرفت و پیروزی را به حریف داد.

بدین ترتیب با شکست سه بر یک ایران برابر فیلیپین، اکنون ایران از 3 بازی صاحب یک برد و دو شکست و 3 امتیاز است و آخرین دیدار خود در دور گروهی را پنج شنبه برابر چین برگزار می کند.

پیش بینی می شود ایران با قرار گرفتن در رده چهارم جدول پنج تیمی گروه یک، کار خود را در جدول رتبه بندی نهایی دنبال کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=84764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.