6
گفتگو با بازیکن گیلانی فوتسال

سهیلا رودسری به هیئت فوتبال نطنز پیوست

  • کد خبر : 84834
  • 06 شهریور 1401 - 11:42
سهیلا رودسری به هیئت فوتبال نطنز پیوست
بازیکن سابق تیم فوتسال فرهان ملارد، برای فصل جدید سوپرلیگ فوتسال زنان، به تیم تازه‌صعودکرده هیئت فوتبال نطنز پیوست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” تیم فوتسال هیئت فوتبال نطنز، پس از خرید امتیاز تیم بوتا پارس و حضور در سوپرلیگ، به دنبال تقویت قوای خود است.

سهیلا رودسری از جمله بازیکنانی است که این فصل نماینده نطنز را همراهی خواهد کرد و پس از جدایی از فرهان ملارد، به دنبال تجربه‌ای جدید است.

سهیلا رودسری در این خصوص گفت: این فصل با هیئت فوتبال نطنز در سوپرلیگ حاضر خواهم بود و تمرینات خوبی را هم با تمرکز روی آمادگی بدنی، شروع کرده‌ایم.

او ادامه داد: زمان کمی برای آماده‌سازی و پیش‌فصل داشتیم و همین کمی باعث بی‌نظمی می‌شود، اما در حال نزدیک شدن به شرایط متعادل هستیم.

بازیکن گیلانی فوتسال در خصوص برگزاری رقابت‌های سوپرلیگ گفت: این اتفاق که برای اولین بار در فوتسال زنان ایران می‌افتد، برای بالا بردن کیفیت مسابقات است.

رودسری افزود: تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها، گلچین‌شده هستند و همین باعث افزایش هیجان و سطح کیفی لیگ می‌شود. افزایش فضای رقابتی، به سطح فوتسال کمک می‌کند.

وی در مورد شرایط تیم نطنز گفت: باشگاه بازیکنان خوبی را جذب کرده‌است، از جمله فاطمه ارژنگی. کار کردن کنار اینچنین بازیکن باتجربه‌ای، برای هرکسی افتخار محسوب می‌شود.

این بازیکن در پایان گفت: امیدوارم با بازیکنانی که به ما پیوستند و تمریناتی که برگزار می‌کنیم، به نتیجه مطلوبمان در این فصل برسیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=84834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.