7
تیم جدید کاپیتان اسبق سپاهان

شقایق روزبهان به شهرداری سیرجان پیوست

  • کد خبر : 84936
  • 09 شهریور 1401 - 21:30
شقایق روزبهان به شهرداری سیرجان پیوست
شقایق روزبهان، کاپیتان اسبق تیم فوتبال سپاهان، با قراردادی یک ساله به تیم فوتبال شهرداری سیرجان،نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر پیوست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان”؛ شقایق روزبهان، بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال زنان سپاهان اصفهان با عقد قراردادی یک ساله به شهرداری سیرجان پیوست.

روزبهان بعد از پنج سال حضور در اصفهان، از جمع طلایی پوشان جدا شد و به تیم نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال زنان پیوست.

هافبک ۲۸ ساله سال پر فراز و نشیبی را چه در مستطیل سبز و چه در خارج از آن سپری کرد با این وجود پیوستن به شهرداری سیرجان آغازی تازه برای بازیکن اهل قائم شهر است.

روزبهان در پنج سال همراهی تیم سپاهان موفق به کسب جام نشد اما حضور در شهرداری سیرجان او را به موفقیت در به دست آوردن قهرمانی نزدیک تر می کند.

تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان که فصل گذشته عملکرد قابل تجهی داشت و توانست عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر را کسب کند، می کوشد با تقویت خود، فصل متفاوتی را رقم بزند.

این تیم دو فصل پیش موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، سال گذشته در مسابقات آزمایشی فوتبال زنان باشگاه‌های آسیا بازی کرد و توانست به مقام دوم برسد

سیرجان اما در لیگ 1400 در رقابت با خاتون بم، رقیب همیشگی و هم استانی خود تسلیم شد و موفق به تکرار قهرمانی نشد و جذب شقایق روزبهان بخشی از برنامه سیرجان برای بازگشت به جایگاه سال 99 است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=84936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.