10
لیگ برتر دوومیدانی زنان

نتایج روز اول مرحله دوم مشخص شد

  • کد خبر : 84956
  • 10 شهریور 1401 - 21:28
نتایج روز اول مرحله دوم مشخص شد
نتایج روز نخست از مرحله دوم لیگ برتر دوومیدانی زنان مشخص شد. رکوردشکنی تیم چادرملو اردکان در 4 در 100 متر از اتفاقات مهم امروز بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مرحله دوم از بیست و ششمین دوره رقابت‌های دوومیدانی زنان قهرمانی باشگاه‌های کشور چهارشنبه 9 شهریور برگزار شد.

رکورد شکنی تیم چادرملو اردکان در ماده 4 در 100 متر و شکسته شدن رکورد ملی نوجوانان توسط مانا حسینی در پرتاب نیزه از اتفاقات مهم روز نخست از مرحله دوم لیگ برتر دوومیدانی زنان بود.

100 متر با مانع

فائزه طباطبایی از تیم دانشگاه آزاد اسلامی به مقام نخست دست یافت. پردیس عبدالمحمدی از دانشگاه آزاد و صدف آقاجانی از پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد دوم و سوم شدند.

100 متر

فرزانه فصیحی دونده المپیکی چادرملو اردکان اول شد؛ حمیده اسماعیل نژاد از پلیمر خلیج فارس دوم و ساناز امیری پور از چادرملو دوم و سوم شدند.

400 متر

کژان رستمی از چادرملو، نازنین فاطمه عیدیان از گل گهر سیرجان و ساجده فانی از دانشگاه آزاد به ترتیب اول تا سوم شدند.

5000 متر

پریسا عرب از چادرملو قهرمان شد. یگانه کریم از گل گهر سکوی دوم را بدست آورد و انوشه ذوالفقاری از پلیمر خلیج فارس مقام سوم این هفته لیگ برتر دوومیدانی را کسب کرد.

پرش با نیزه

مهسا میرزا طیبی با 3 و 70 سانتی متر پیشتاز این ماده لقب گرفت. سمیرا کردعلی و فاطمه خدایی از چادرملو دیگر نفرات برتر پرش با نیزه بودند.

1500 متر

حدیثه رئوف از از پلیمر خلیج فارس با رکورد 4 دقیقه و 36 ثانیه قهرمان شد. پریچهر شاهی از چادرملو و تکتم دستاربندان از پلیمر خلیج فارس نیز دوم و سوم شدند.

پرتاب وزنه

الهام سادات هاشمی پرتابگر تیم دانشگاه آزاد با پرتابی به مسافت 13 متر و 63 سانتی‌متر عنوان نخست را کسب کرد. زهرا امیدوار از پلیمر خلیج فارس دوم شد و ملینا رضایی ملک از دانشگاه آزاد به مقام سوم رسید.

پرش سه گام

سارینا ساعدی از گل گهر، مریم کاظمی از چادرملو و حدیثه احمدی از پلیمر خلیج فارس به ترتیب اول تا سوم شدند.

پرتاب نیزه؛ رکورد ملی نوجوانان شکسته شد

سحر ضیایی از چادرملو اول شد و زهرا صیادی از دانشگاه آزاد به مقام دوم رسید.

در این ماده مانا حسینی از گل گهر سیرجان با پرتاب 40 متر و 99 سانتی‌متری علاوه بر کسب مقام سوم توانست رکورد ملی نوجوانان این ماده را بشکند.

رکورد قبلی این ماده با 37 متر و 97 سانتی متر در اختیار خودش بود.

4 در 100 متر؛ چادرملو با رکورد شکنی قهرمان شد

تیم چادرملو با ترکیب فرزانه فصیحی، فاطمه ادبی، ساناز امیری‌ پور و فائزه آشورپور با ثبت زمان 46.14 رکورد ملی 4 در 100 متر دوومیدانی زنان را شکست و قهرمان شد.

رکورد پیشین با زمان 46.56 در اختیار تیم تهران متشکل از همین نفرات بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=84956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.