8
لیگ برتر دوومیدانی بانوان

پایان مرحله دوم با پیشتازی چادرملو اردکان

  • کد خبر : 84991
  • 10 شهریور 1401 - 22:39
پایان مرحله دوم با پیشتازی چادرملو اردکان
مرحله دوم لیگ برتر دوومیدانی بانوان کشور با صدرنشینی تیم چادرملو اردکان به پایان رسید. این مسابقات در ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” روز دوم از دومین مرحله لیگ برتر دوومیدانی بانوان کشور امروز برگزار شد و در پایان این مرحله چادرملو اردکان صدرنشین ماند.

پس از دو روز رقابت در مرحله دوم، تیم چادرملو اردکان با 515 امتیاز پیشتاز است. پلیمر خلیج فارس با 456.5 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفته و دانشگاه آزاد اسلامی با 306 امتیاز عنوان سوم را به خود اختصاص داده است.

در روز دوم از مرحله دوم لیگ برتر دوومیدانی بانوان که در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد، این نتایج به ثبت رسید:

400 متر با مانع

شهلا محمودی رکورددار قزوینی چهارصد متر مانع ایران با زمان 1:01:25 دقیقه به مقام نخست رسید. نازنین فاطمه عیدیان از گل گهر سیرجان با زمان 1:02.31 و ثمین جعفرزاده از چادرملو با زمان 1:03.19 در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

فائزه طباطبایی، زینب غفاری و پردیس عبدالمحمدی نفرات چهارم تا ششم این رقابت بودند.

200 متر؛ پیشتازی فصیحی همچون 100 متر

فرزانه فصیحی المپین دوومیدانی ایران در این ماده با زمان 24 ثانیه و 26 صدم ثانیه اول شد تا مانند 100 متر سکوی قهرمانی را تصاحب کند.

حمیده اسماعیل نژاد از پلیمر خلیج فارس با زمان 24.69 ثانیه و ساناز امیری پور از چادرملو با زمان 25.01 ثانیه به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رقابت دویست متر، کژان رستمی، مریم محبی و دلنیا بیگمن جانی در رده های چهارم تا ششم ایستادند.

پرتاب چکش

امینه کشیری از پلیمر خلیج فارس با پرتابی به طول 54.67 متر عنوان نخست را کسب کرد. مهدیه حکمت‌سرا از دانشگاه آزاد با 53.45 متر دوم شد.

زهرا عرب رستمی از گل گهر با رکورد 53.32 متر سوم شد. ملیکا نوروزی، مائده مومنی و مهسا رحمانی فر نفرات چهارم تا ششم پرتاب چکش مرحله دوم لیگ دوومیدانی زنان بودند.

3000 متر با مانع؛ کولاک پلیمر خلیج فارس!

سمیرا خداترس، حدیثه رئوف و ستایش امینی هر سه از پلیمر خلیج فارس به ترتیب اول تا سوم شدند. خداترس با رکورد 11:14.03 دقیقه به مقام قهرمانی رسید.

رئوف رکورد 11:22.43 دقیقه را ثبت کرد و ستایش امینی نیز با زمان 11:51.34 به کار خود پایان داد. بهاره جهان تیغ، زهرا افشاریان و مژده وزیری چهارم تا ششم شدند.

پرتاب دیسک

زاله کاردان از پلیمر خلیج فارس با پرتاب 50 متر و 56 سانتی متری قهرمان شد. مهلا محروقی و زهرا نجفی هر دو از چادرلو دوم و سوم شدند.

پرش طول

ریحانه مبینی از پلیمر خلیج فارس با پرش 5 متر و 91 سانتی متری اول شد. کیمیا پورخلخالی از دانشگاه آزاد و مهدیه زعیمی از چادرملو دوم و سوم شدند.

800 متر

مریم محمودی از چادرملو پیشتاز این ماده شد. تکتم دستاربندان از پلیمر خلیج فارس و نگین آذری عدالت از گل گهر به مقام‌های دوم و سوم رسیدند.

10000 متر 

سکوی نخست به پریسا عرب از چادرملو رسید. پریچهر شاهی دیگر دونده چادرملو به مقام دوم رسید. انوشه ذوالفقاری از پلیمر خلیج فارس نیز سوم شد.

پرش ارتفاع

مهدیه زعیمی از چادرملو با رکورد 1 متر و 74 سانتی‌متر به عنوان نخست رسید. مینا حسینی از پلیمر خلیج فارس و محیا نعیمی از دانشگاه آزاد نفرات بعدی بودند.

4 در 400 متر امدادی

تیم چادرملو با ترکیب کژان رستمی، ثمین جعفرزاده، شهلا محمودی، مریم محمودی به مقام نخست دست یافت.

پلیمر خلیج فارس و دانشگاه آزاد اسلامی نیز رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=84991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.