7
لیگ برتر کاراته وان باکو

بازگشت باشکوه خاکسار به کاراته وان | من متوقف نمی‌شوم

  • کد خبر : 85129
  • 11 شهریور 1401 - 21:15
بازگشت باشکوه خاکسار به کاراته وان | من متوقف نمی‌شوم
طراوت خاکسار پس از مدت ها دوری از صحنه کاراته وان، بازگشتی باشکوه به لیگ برتر را تجربه می کند. او یک قدم تا مدال برنز فاصله دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” لیگ برتر کاراته وان باکو در آذربایجان در حال برگزاری است و امروز طراوت خاکسار به مسابقه رده بندی رسید.

بانوی اخلاق مدار کاراته ایران، حالا پس از مدت ها دوری از صحنه کاراته وان با یاد خاطرات گذشته به یک برنز در خاک آذبایجان نزدیک است.

این مدال در صورت تحقق، ناکامی او را در بازی های کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه خواهد پوشاند و فرصتی برای اعاده حیثیت و اطمینان دوباره به طراوت خواهد بود.

مسیر طراوت خاکسار تا رده بندی

طراوت خاکسار در وزن وزن ۵۵- کیلو با دو پیروزی، یک مساوی و یک شکست راهی دیدار رده بندی شده تا شانس خود را برای کسب نشان برنز در مقابل توبا یاکان از ترکیه امتحان کند.

خاکسار در اولین دیدار خود در مرحله گروهی ایوانا کامنوا از بلغارستان را با نتیجه ۵ بر صفر شکست داد و در دومین دیدار با ورونیکا بوروسکان از اوکراین به تساوی صفر صفر رسید.

وی در سومین دیدار گروهی نیز ویولت لالو از ایتالیا را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست داد و راهی مرحله حذفی شد .

نماینده وزن ۵۵- بانوان در دیدار حذفی در مقابل آنجلیکا ارولوجا از اوکراین قرار گرفت و در حالی که با نتیجه یک بر صفر از حریف جلو بود هانسوکو شد و ترولوجا فینالیست شد. با فینالیست شدن حریف اوکراینی خاکسار نیز راهی دیدار رده بندی شد.

من متوقف نمی‌شوم

برای طراوت خاکسار، همه چیز از زمان مدال بازی های آسیایی جاکارتا تاکنون، سراسر فراز و نشیب بوده است و او را در موقعیتی پیچیده قرار داده. موقعیتی توام با امید و یاس.

با این حال حتی ناکامی قونیه هم قادر نیست او را متوقف کند. طراوت خاکسار درست در زمانی که به نظر می رسد باید آماده حرکت به درهای خروج شود، باز می گردد و اوضاع را عوض می کند.

حالا کسب یک مدال در دیدار رده بندی کاراته وان، بهانه خوبی خواهد بود که باور کنیم می توان روی او حساب باز کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=85129

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.