7
با پیروزی بر نماینده ترکیه

طراوت خاکسار صاحب برنز کاراته وان باکو شد

  • کد خبر : 85225
  • 13 شهریور 1401 - 15:38
طراوت خاکسار صاحب برنز کاراته وان باکو شد
طراوت خاکسار کاراته کای وزن ۵۵-  کیلوگرم تیم ملی کاراته زنان ایران صاحب نشان برنز لیگ برتر کاراته وان باکو شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مسابقات لیگ برتر کاراته وان باکو امروز دنبال شد و طراوت خاکسار موفق شد نشان برنز دسته  ۵۵-  کیلوگرم را کسب کند.

خاکسار پس از راهیابی به دیدار رده بندی، امروز به مصاف توبا یاکان از ترکیه رفت و با پیروزی دو بر صفر برابر این کاراته کا، مقام سوم کاراته وان را به دست آورد.

این مدال از این جهت حائز اهمیت است که بار دیگر خاکسار را به جمع برترین های کاراته وان باز می گرداند. اتفاقی که طراوت با تمام وجود به آن نیاز داشت.

در شرایطی که تیم ملی کاراته زنان در باکو علاوه بر رقبای روی تاتامی مجبور به جدال با داوران فدراسیون جهانی کاراته نیز هست مدال طراوت یک نقطه روشن برای ادامه این پیکار است.

مسیر طراوت برای رسیدن به برنز باکو

خاکسار در اولین دیدار خود در مرحله گروهی ایوانا کامنوا از بلغارستان را با نتیجه ۵ بر صفر شکست داد و در دومین دیدار با ورونیکا بوروسکان از اوکراین به تساوی صفر صفر رسید.

وی در سومین دیدار گروهی نیز ویولت لالو از ایتالیا را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست داد و راهی مرحله حذفی شد .

نماینده وزن ۵۵- ایران در دیدار حذفی در مقابل آنجلیکا ارولوجا از اوکراین قرار گرفت و در حالی که با نتیجه یک بر صفر از حریف جلو بود هانسوکو شد و ترولوجا فینالیست شد. با فینالیست شدن حریف اوکراینی خاکسار نیز راهی دیدار رده بندی شد.

سرانجام پیروزی بر توبا یاکان، برنز را به کارنامه موفق دوران حرفه ای طراوت خاکسار اضافه کرد. او باید این مدال را به عزم شکست ناپذیرش هدیه کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=85225

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.