4
هفته نخست سوپرلیگ فوتسال زنان

حفاری ۱ پالایش نفت آبادان ۴ | دربی خوزستان یک طرفه بود

  • کد خبر : 85381
  • 18 شهریور 1401 - 12:58
حفاری ۱ پالایش نفت آبادان ۴ | دربی خوزستان یک طرفه بود
هفته نخست سوپرلیگ فوتسال زنان با شکست سنگین حفاری خوزستان برابر پالایش نفت آبادان در دربی خوزستان همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” سوپرلیگ فوتسال زنان باشگاه‌های کشور امروز آغاز شد و در اهواز، تیم حفاری خوزستان برابر پالایش نفت آبادان شکست خورد.

در دربی خوزستان، حفاری که تمرینات خود را نسبت به هفت تیم دیگر سوپرلیگ، دیرتر آغاز کرد در خانه ۴ بر یک برابر پالایش نفت آبادان تن به شکست داد.

حفاری در این بازی گرچه در آغاز بازی توسط سحر پاپی مهره وفادار و باتجربه خود به گل رسید اما قادر به ایستادگی برابر نفرات آماده‌تر تیم آبادانی نبود.

فرشته خسروی، سهیلا ملمولی ، فاطمه رحمتی و راحله رفیعی گلزنان تیم پالایش نفت آبادان در این بازی بودند. پس از تساوی یک بر یک در نیمه نخست، آبادان برتری خود را در نیمه دوم بر حریف خسته تحمیل کرد.

اوضاع حفاری نابسامان است

شکست حفاری در این بازی به دست خودی‌ها رقم خورد. فرشته خسروی، سهیلا ملمولی و فاطمه رحمتی بازیکنان سابق حفاری بودند که امروز عامل شکست همان تیم سابق شدند.

حفاری خوزستان در حالی لیگ را آغاز کرده که شرایط مناسبی ندارد. این تیم از ۱۰ شهریور (یعنی تنها ۸ روز پیش از مسابقه امروز خود) تمرینات خود را آغاز کرد و قرارداد سرمربی آن نیز سه روز قبل امضا شد.

مشکلات حفاری پس از موضوع انصراف از سوپرلیگ و سپس توافق با مناطق نفت خیز جنوب و بازگشت به جدول مسابقات کماکان ادامه دارد چنان که این تیم حتی در مورد سالن محل تمرین هم مشکل دارد.

باید دید آینده حفاری با هدایت فروزان سلیمانی در لیگ دشوار امسال چه خواهد شد. شرایطی متضاد با تیم پریسا امامی که تیمی سرسخت و قدرتمند برای بازگشت به دوران خوش گذشته بسته است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=85381

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.