7
نقل و انتقالات فوتبال زنان

افسانه اقبال، اردستانی، مردانی و داوودی در سپاهان

  • کد خبر : 85491
  • 22 شهریور 1401 - 12:50
افسانه اقبال، اردستانی، مردانی و داوودی در سپاهان
در ادامه فعالیت سپاهان در بازار نقل و انتقالات، نازنین مردانی، افسانه اقبال، فاطمه اردستانی و مینا داوودی به این باشگاه پیوستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مریم ایراندوست به دنبال تشکیل تیمی رقابتی برای حضور در لیگ برتر فوتبال زنان کشور است.

تا کنون دو بازیکن فوتبال، پس از انحلال تیم فوتبال ذوب‌آهن، به سپاهان اصفهان پیوستند. نازنین مردانی، فاطمه اردستانی و مینا داوودی نیز در انتقالی مشابه به طلایی‌پوشان پیوستند.

نازنین مردانی فصل گذشته عملکرد خوبی با ذوب‌آهن اصفهان داشت و با گل‌های خود، امتیازات ارزشمندی را برای ذوب‌آهن کسب کرد.

فاطمه اردستانی که دو فصل قبل در سپاهان توپ می‌زد و فصل گذشته به ذوب‌آهن پیوسته‌بود، دوباره به جمع طلایی‌پوشان اضافه شده، تا دومین دوره حضور خود در این باشگاه را تجربه کند. او در تیم ملی نیز شاگرد ایراندوست بوده‌است.

مینا داوودی، کاپیتان و بازیکن تاثیرگذار ذوب‌آهن هم با پیوستن به سپاهان بعد از تیم ملی، برای بار دوم، شاگرد مریم ایراندوست خواهد شد.

افسانه اقبال، بازیکن ملوان انزلی نیز این فصل در سپاهان توپ خواهد زد. این بازیکن باتجربه، سابقه همکاری با ایراندوست را هم در تیم ملی و هم باشگاه ملوان، در کارنامه دارد.

سپاهان علی‌رغم جدایی چندین مهره تاثیرگذار خود در این فصل، فعالیت خوبی در نقل و انتقالات داشته است و به دنبال شکستن طلسم قهرمانی لیگ برتر نیز است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=85491

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.