5
اوضاع تیم دوم لیگ ووشو زنان و جدایی حانیه رجبی

دانشگاه آزاد؛ ناتوان در رقابت با گاوصندوق سپاهان

  • کد خبر : 85558
  • 24 شهریور 1401 - 16:22
دانشگاه آزاد؛ ناتوان در رقابت با گاوصندوق سپاهان
راضیه طهماسبی فر سرمربی تیم ووشو دانشگاه آزاد می‌گوید این تیم در آستانه فصل جدید لیگ ووشو زنان استخوان‌بندی خود را حفظ کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” فصل جدید لیگ ووشو زنان در راه است و 6 تیم حاضر در این مسابقات از جمله دانشگاه آزاد در پایان مهر وارد لیگ می‌شوند.

راضیه طهماسبی فر همانند سال‌های گذشته هدایت دانشگاه آزاد را بر عهده دارد. تیمی که به تیم دوم لیگ تبدیل شده و از نظر مالی قادر به پرداخت دستمزدهای سنگینی که سپاهان می‌پردازد نیست.

پرداخت دستمزدهای بالاتر از سطح معمول لیگ ووشو زنان سبب شده ستاره‌های لیگ ووشو چه در تالو و چه در ساندا جذب سپاهان شوند و دانشگاه آزاد این موضوع را پذیرفته که قادر به رقابت منصفانه با سپاهان نیست.

راضیه طهماسبی فر سرمربی تیم دانشگاه آزاد در این باره به آی دبلیو اسپورتس می‌گوید: برای لیگ ۱۴۰۱ تقریباً استخوان بندی تیم نایب قهرمان سال ۱۴۰۰ را حفظ کرده‌ایم اما قادر نبودیم مهره‌های تعیین‌کننده‌تری را به خدمت بگیریم.

حانیه رجبی از تیم ما رفت. این خروج طبیعی بود زیرا پولی که سپاهان به حانیه رجبی می‌دهد به اندازه پولی است که ما به 4 یا 5 بازیکنمان می‌دهیم.

البته این بدان معنا نیست که مبالغ قرارداد در ووشو زنان نجومی است. بررسی‌ها نشان می‌دهد مبالغ قرارداد در لیگ ووشو زنان از صفر شروع و به ارقامی حوالی 50 میلیون تومان ختم می‌شود.

برخی عقیده دارند مبالغ قرارداد برای ملی پوشان یا چهره‌های برتر همچنان پایین است و برخی می گویند این رقم برای دو دور مسابقاتی که هر دور در تهران و طی دو روز برگزار می‌شود رقم بسیار خوبی است.

دانشگاه آزاد از تیم‌های قدیمی لیگ ووشو زنان است. حسن تیم‌های دانشگاه آزاد در ورزش زنان، ثبات در تیمداری است و نقطه ضعف آن، بودجه محدود و نبود جاه‌طلبی در قامت یک باشگاه.

در این شرایط، دانشگاه آزاد از حالا خود را روی سکوی دوم لیگ می‌بیند. قابل پیش‌بینی بودن سکوهای لیگ ووشو زنان در فاصله یک ماه به آغاز لیگ، برای هیچ‌کس خوشایند نیست اما در حال حاضر، راه فراری نیز وجود ندارد.

ووشو زنان ایران امسال مسابقات جوانان آسیا در اندونزی را در پیش دارد و آماده حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو در سال ۱۴۰۲ خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=85558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.