6
تساوی راه حل نهایی بود

بن بست شریف برای تلافی شکست برابر پیکان

  • کد خبر : 86252
  • 08 مهر 1401 - 22:47
بن بست شریف برای تلافی شکست برابر پیکان
فاطمه شریف و نصر امید نتوانستند در دیدار برابر پیکان پیروز میدان باشند. چهارمین رویارویی از زمان حضور شریف در نصر بی‌نتیجه بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دختران قهرمان ؛ نصر امید با هدایت فاطمه شریف امروز در هفته چهارم سوپرلیگ فوتسال زنان در کرج برابر پیکان با هدایت نیلوفر اردلان به تساوی یک بر یک رضایت داد.

این بازی، چهارمین نبرد دو تیم از زمان سکانداری فاطمه شریف در نصر بود اما مربی مشهدی برای سومین تقابل پیاپی نتوانست نیلوفر اردلان و پیکان را شکست دهد.

البته سهم پیکان نیز از این تقابل اردلان – شریف همان یک بردی بوده است که فصل گذشته رخ داد. همان پیروزی اما دست نصر را از قهرمانی کوتاه کرد و جام قهرمانی را به پیکان داد.

فاطمه شریف امیدوار بود امروز در کرج انتقام شکست فینال بهار امسال را بگیرد اما به تساوی بسنده کرد. بدین ترتیب رویارویی شریف – اردلان از زمان حضور در نصر و پیکان، یک برد برای شریف، یک برد برای اردلان و دو تساوی داشته است.

نصر امید و پیکان امسال برای رسیدن به قهرمانی رقبای سرسختی دارند که مهم ترین این رقبا پالایش نفت آبادان است که هر 4 بازی خود در آغاز فصل را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

شریف در نصر امید تلاش می‌کند کار نیمه تمام فصل گذشته را تمام کند. او و تیمش امیدوارانه به ادامه راه می‌نگرند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=86252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.