9
گلزن کهنه‌کار فرشته نجات رفسنجان شد

ارزش مهسا کمالی برای مس؛ هم‌سطح طلا!

  • کد خبر : 86371
  • 16 مهر 1401 - 8:22
ارزش مهسا کمالی برای مس؛ هم‌سطح طلا!
مهسا کمالی ستاره کهنه کار تیم فوتسال زنان مس رفسنجان نقشی کلیدی در پیروزی بزرگ مس برابر نصر در هفته پنجم سوپرلیگ فوتسال زنان داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دختران قهرمان؛ هفته پنجم سوپرلیگ فوتسال زنان روز جمعه با برتری مس رفسنجان بر نصر امید در روز درخشش مهسا کمالی همراه بود.

کمالی در این بازی گل اول را به ثمر رساند و در آخرین ثانیه‌های بازی در شرایطی که مسابقه با تساوی ۲ بر ۲ در جریان بود گل پیروزی‌بخش مس رفسنجان را وارد دروازه حریف کرد.

مس بخش مهمی از این پیروزی را مدیون مهسا کمالی است. بازیکنی که چیزی نمانده بود در این فصل سر از تیم دیگری دربیاورد و مس اکنون در می‌یابد با حفظ مهسا کمالی از چه خطر بزرگی گریخته است.

نگاهی به عملکرد مهسا کمالی در فصول اخیر لیگ فوتسال بانوان نشان می‌دهد او ارزشی هم‌سطح طلا برای تیم‌هایش داشته است.

گل‌های کلیدی و سرنوشت‌ساز بازیکن زنجانی برای مس و همچنین نقش آفرینی او برای حفاری خوزستان در لیگ ۹۹ که در تعیین قهرمان لیگ اثرگذار بود بخشی از هایلایت های لیگ فوتسال زنان است.

اگر قرار باشد رنکینگی برای دختران فوتسالیست وجود داشته باشد هر اندازه به سارا شیربیگی در مورد ایفای نقش در موفقیت‌های تیمی شانس بالانشینی می‌دهیم همان اندازه نیز برای مهسا کمالی اعتبار قائلیم.

صرف‌نظر از توانمندی‌های فنی مهسا، او بازیکنی است که برای فوتسال و کاری که انجام می‌دهد ارزش قائل است و همیشه با تمام وجود در خدمت تیم‌هایش بوده است.

به همه این‌ها، اخلاق و منش حاکی از تکامل تدریجی مهسا کمالی را هم اضافه کنید. این ترکیب زیبا از او یک بازیکن کامل برای فوتسال ایران می‌سازد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=86371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.