10
ارباب نفراتش را فرا خواند

غیبت رزیتا علیپور در فهرست تیم ملی کاراته

  • کد خبر : 86392
  • 17 مهر 1401 - 9:47
غیبت رزیتا علیپور در فهرست تیم ملی کاراته
فرخناز ارباب ۴ کاراته کا را برای حضور در مسابقات بین‌المللی روسیه و آسیایی ازبکستان فراخواند اما خبری از نام رزیتا علیپور در این فهرست نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دختران قهرمان، در فاصله ۷۰ روز تا برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی آسیا، 4 کاراته کا به تیم ملی کاراته زنان فراخوانده شده‌اند.

فرخناز ارباب این نفرات را از ۲۰ مهر در اردوی ملی خواهد داشت تا آن‌ها را برای شرکت در مسابقات آسیایی ازبکستان از ۲۵ تا ۲۹ آذر آماده کند.

البته ملی پوشان کاراته پیش از حضور در ازبکستان، یک تورنمنت را در روسیه در پیش دارند و از ۳ آذر تا ۶ همین ماه در روسیه فرصت محک زدن خود را دارند.

تغییری در فهرست ملی پوشان وجود ندارد جز این که دیگر خبری از رزیتا علیپور نیست و علیپور بدون این که در این باره توضیحی داده شده باشد در تیم ملی حضور ندارد.

شنیده‌های تأیید نشده درباره کاراته کای باتجربه مازندرانی این است که او از نظر ذهنی در شرایط اردو و مسابقه قرار ندارد و قادر به حضور در این رویداد نیست.

سارا بهمنیار در وزن منهای ۵۰ کیلو، طراوت خاکسار در وزن منهای ۵۵ کیلو، مبینا حیدری در وزن منهای ۶۸ و لیلا برجعلی در وزن مثبت ۶۸ کیلو نفرات دعوت‌شده به تیم ملی کاراته زنان هستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=86392

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.