6
پایان حضور فریبا صادقی روی نیمکت گاندو

بحرینی نژاد سرمربی تیم والیبال زنان ذوب آهن شد

  • کد خبر : 86413
  • 19 مهر 1401 - 8:45
بحرینی نژاد سرمربی تیم والیبال زنان ذوب آهن شد
باثبات ترین صندلی مربیگری در والیبال زنان ایران تغییر را به خود دید و پریسا بحرینی نژاد جانشین فریبا صادقی در ذوب آهن شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دختران قهرمان ، باشگاه ذوب آهن اصفهان به طور رسمی اعلام کرد پریسا بحرینی نژاد به جای فریبا صادقی هدایت تیم والیبال زنان این باشگاه را در دست گرفته است.

صادقی برای سال های طولانی هدایت ذوب آهن را بر عهده داشت اما امسال جای خود را به سرمربی اسبق و قدیمی تیم ملی والیبال داده است.

فریبا صادقی امسال تمایلی به حضور روی نیمکت ذوب آهن نداشت و کناره گیری او را می توان به نوعی، تمایل برای دور ماندن از فضای رقابت و استرس ناشی از آن دانست.

لیگ برتر والیبال بانوان ریف اصفهان ذوب آهن فریبا صادقی

او به استراحت نیاز داشت و اکنون این فرصت برای سرمربی نامدار فراهم است گرچه او از ذوب آهن زیاد هم دور نشده زیرا قرار است مدیر فنی تیم والیبال بانوان ذوب آهن باشد.

در مورد پریسا بحرینی نژاد این نکته حائز اهمیت است که او یک مربی باتجربه و دارای تجربیات آکادمیک محسوب می شود و پیش تر سرمربی تیم ملی بوده است.

البته که تجربیات باشگاهی بحرینی نژاد تجربیات روشن و شاخصی نیست چنان که در سال های اخیر نیز نامی از او در سطح اول والیبال زنان ایران نبوده است.

صدرای شیراز و آریانای ماهشهر به عنوان تجربیات باشگاهی پریسا بحرینی نژاد نام برده شده اند و این بدان معنا است که او هرگز روی نیمکت تیم بزرگی ننشسته است.

باید دید ذوب آهن که در سال های اخیر همواره از قهرمانی دور بوده با این مربی باتجربه و قدیمی اما کم کار در حوزه باشگاهی به ویژه در عصر جدید، چه خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=86413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. خانم شاهمرادی از مربیان تیم ذوب آهن که در شهر ورنامخواست اصطلاحا مربی هستند اولا کاملا بد دهن هست که از الفاظ زشت برای شاگردان استفاده میکنند و بچه من توی سالن و توی وقت ایسان آسیب دیدند درحدی که چشمش نمیدید یبارم انگشتش شکست تازه دراومده به ما میگه بندالید اگر هم پول میخوایید خیر ورزشکار زیاد داریم که برید ازش پول بگیرید ایشان اصلا در مقابل کارشون و شاگرداشون مسولیت قبول نمیکنند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.