7
در مسابقات دوومیدانی نوجوانان آسیا

نازنین عیدیان با طلای آسیا تاریخ ساز شد

  • کد خبر : 86528
  • 23 مهر 1401 - 18:25
نازنین عیدیان با طلای آسیا تاریخ ساز شد
نازنین فاطمه عیدیان دونده تیم ملی دوومیدانی نوجوانان دختر ایران با کسب طلای آسیا در ماده 400 متر با مانع در کویت، تاریخ ساز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مسابقات دوومیدانی نوجوانان آسیا امروز در کویت ادامه یافت و نازنین فاطمه عیدیان در ماده 400 متر با مانع به نشان طلا رسید.

مدال طلای نازنین عیدیان از این نظر حائز اهمیت است که اولین مدال طلای دوومیدانی دختران در آسیا به شمار می رود. این موفقیت در هیچ رده سنی به دست نیامده بود.

بر این اساس، عیدیان اکنون یک تاریخ ساز است. پیشرفت او طی 2 سال گذشته و تبدیل شدن از یک استعداد بالقوه به یک ستاره جوان بالفعل و بهبود سریالی رکوردها مقدمه ای بر طلای امروز این دونده بود.

دوومیدانی کار نوجوان امروز در کویت و در رقابت 400 متر با مانع با ثبت زمان ۱:۰۱.۴ دقیقه نخستین نفری بود که از خط پایان عبور کرد. این رکورد، به معنای بهبود رکورد ملی نوجوانان ایران نیز هست.

عیدیان محصول تلاش های سپیده توکلی و ایمان روغنی مربیان سازنده دوومیدانی ایران است. او مسیری را طی می کند که در صورت تداوم به میادین بزرگی خواهد رسید.

نازنین خوش آتیه امسال هم در مسابقات آغاز فصل بزرگسالان کشور و هم در جریان مسابقات باشگاه های کشور نمایشی دیدنی داشت و به نظر می رسد او کسی است که رکورد ملی 400 متر با مانع را که در اختیار شهلا محمودی است خواهد شکست.

رکورد ملی ۴۰۰ متر مانع زنان ایران با زمان ۵۹ ثانیه و ۹۱ صدم ثانیه در اختیار محمودی است و نازنین عیدیان با توجه به سن و سال کم، فرصت زیادی برای عبور از این رکورد دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=86528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.