5
هفته هفتم سوپرلیگ فوتسال زنان

پیروزی نصر برابر رایزکو با تکیه بر باتجربه‌ها

  • کد خبر : 86647
  • 29 مهر 1401 - 14:10
پیروزی نصر برابر رایزکو با تکیه بر باتجربه‌ها
در ادامه دیدارهای هفته هفتم سوپرلیگ فوتسال زنان، امروز رایزکو صفادشت در زمین خود در یک بازی نزدیک مغلوب نصر امید البرز شد.

به گزارش پایگاه خبری “دختران قهرمان” هفته هفتم سوپرلیگ فوتسال زنان در حالی پایان یافت که نصر امید با غلبه بر رایزکو، در جایگاه سوم جدول باقی ماند.

در ادامه لیگ فوتسال بانوان، نصر امید البرز با هدایت فاطمه شریف امروز به دیدار میزبان خود رایزکو صفادشت رفت و در روزی که رایزکو مقاومت زیادی از خود نشان داد، برتری 4 بر 3 با نصر بود.

نصر با تکیه بر چهره های باتجربه و باثبات خود توانست از این مهلکه جان سالم به در ببرد و با 3 امتیاز این مسابقه، با مجموع 13 امتیاز جایگاه خود را در رده سوم جدول تثبیت کند.

پس از برتری دو بر یک در نیمه نخست، رقابت در نیمه مربیان نزدیک تر و حساس تر بود و با رد و بدل شدن 4 گل دیگر، نصر با لب خندان میدان را ترک کرد.

نسترن مقیمی در این بازی 2 گل و سارا شیربیگی یک گل به ثمر رساندند و یک گل دیگر نیز برای نصر امید به نام سمیرا قربان پور ثبت شد.

نصر امید از 7 بازی خود 4 برد، یک تساوی و دو شکست در کارنامه دارد. فاصله 5 و 4 امتیازی با پالایش نفت آبادان و پیکان، نصر امید را نیازمند به تمرکز بیشتر در ادامه راه کرده است.

رایزکو صفادشت نیز با 9 امتیاز از 7 بازی و با تفاضل گل کمتر نسبت به مس رفسنجان در رده پنجم جدول 8 تیمی سوپرلیگ فوتسال بانوان قرار دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=86647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.