5
مسابقات دوچرخه سواری کوهستان آسیا

پنچری بدموقع مدال را از پرتوآذر گرفت

  • کد خبر : 86680
  • 01 آبان 1401 - 8:25
پنچری بدموقع مدال را از پرتوآذر گرفت
در ادامه مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا در کره جنوبی، فرانک پرتوآذر در روز بداقبالی خود به مقام پنجم بسنده کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا شنبه 30 مهر در سئول کره جنوبی دنبال شد و با عنوان پنجمی فرانک پرتوآذر همراه بود.

پرتوآذر با سابقه کسب سه مدال از مسابقات قهرمانی آسیا، در تلاش برای کسب چهارمین مدال پیاپی ناموفق بود و یک اتفاق غیرمترقبه مدال را از او گرفت.

رکابزن شیرازی در مسیر 17 کیلومتری با رقبایش مسابقه داد اما پنچری دوچرخه او در دور دوم سبب شد او زمان را از دست بدهد و از حریفانش عقب بیفتد.

در ادامه، او با وجود تلاش فراوان و جبران بخشی از این عقب ماندگی خود را به جمع نفرات مدعی رساند اما نتوانست در بین مدال آوران قرار گیرد و پنجم شد.

دوچرخه سواران شاخص چینی مدال های طلا و نقره را بین خود تقسیم کردند و رکابزن قزاقستان از اتفاقی که برای پرتوآذر رخ داد استفاده کرد و برنزی که پیش بینی می شد سهم ایران باشد را تصاحب کرد.

فرانک پرتوآذر نخستین دختر دوچرخه سوار ایرانی است که در یک رویداد رسمی آسیایی موفق به کسب مدال شده است. او در سال 2017 به این موفقیت رسید و پس از آن دو بار دیگر نیز صاحب مدال شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=86680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.