6
لیگ زنان به روزهای جذاب نزدیک می شود

پیکان و ذوب آهن مهم ترین بازی هفته سوم لیگ والیبال

  • کد خبر : 86788
  • 03 آبان 1401 - 11:29
پیکان و ذوب آهن مهم ترین بازی هفته سوم لیگ والیبال
هفته سوم لیگ برتر والیبال زنان جمعه 6 آبان با برگزاری دیدار حساس پیکان و ذوب آهن اصفهان در تهران به انجام خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” لیگ برتر والیبال زنان روز جمعه 6 آبان با 4 مسابقه، هفته سوم خود را سپری خواهد کرد.

در مهم ترین دیدار جمعه، در تهران تیم های پیکان و ذوب آهن اصفهان با هم روبرو خواهند شد. پیکان یک پیروزی و یک شکست در کارنامه دارد اما ذوب آهن هر دو بازی پیشین خود را برده است.

پیکان با هدایت نیلوفر رشیدی در هفته اول از سد جهان بین چهارمحال و بختیاری گذشت اما در بازی دوم در گنبد، سه بر دو برابر سریک تن به شکست داد.

برای ذوب آهن اما این مسابقه به منزله اولین تقابل جدی سبزپوشان اصفهان در لیگ برتر است و عیار گاندوها را به عرصه نمایش خواهد گذاشت.

سایپا، تیم 6 امتیازی جدول جمعه در شهرکرد به دیدار تیم جهان بین شهرکرد می رود و پیش بینی می شود با تکیه بر ستاره هایش کار سختی برای کسب پیروزی نداشته باشد.

در رفسنجان، مس بازی دشواری برابر تیم سریک گنبدکاووس خواهد داشت و در یزد، طلوع مهر این شهر و صدیق گفتار وارنا تهران مصاف تیم های بدون امتیاز جدول را برگزار می کنند.

لیگ برتر والیبال بانوان 1401 با حضور 8 تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می شود. فصل گذشته باریج اسانس کاشان قهرمان این رقابت ها شد اما در اقدامی غیرحرفه ای از حضور در لیگ جدید کناره گیری کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=86788

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.