9
هفته سوم لیگ برتر فوتبال زنان

پیکان البرز روی خط شکست و چسبیده به قعر

  • کد خبر : 86982
  • 14 آبان 1401 - 10:00
پیکان البرز روی خط شکست و چسبیده به قعر
اوضاع در تیم فوتبال زنان پیکان خوب پیش نمی رود. آن ها در هفته سوم لیگ برتر به پالایش گاز ایلام هم باختند و به انتهای جدول چسبیده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته سوم لیگ برتر فوتبال زنان روز 13 آبان با شکست خانگی پیکان البرز برابر پالایش گاز ایلام همراه بود.

تیم فوتبال زنان پیکان که با امتیاز تیم هیئت فوتبال البرز وارد لیگ برتر فوتبال بانوان شده، یکی از دو تیمی است که در این فصل هنوز حتی یک امتیاز هم نگرفته اند.

شکست سه بر یک عصر جمعه در کرج برابر پالایش گاز ایلام وضعیت نابسامان این تیم را نشان داد. تیمی که مهره های تعیین کننده ای ندارد و در لیگ برتر، تیمی است که اگر سقوط نکند باید پیکان شهر را آذین ببندند.

در مسابقه جمعه 13 آبان، روژین تمریان و سمیه خرمی در نیمه نخست ایلام را پیش انداختند و گل نرگس سبکتکین در آغاز نیمه دوم پیکان را امیدوار کرد اما اخراج آیسان رضایی در دقیقه 72 یک مانع برای جبران مافات پیکان البرز بود.

دختران پالایش گاز ایلام در دقیقه 77 از روی نقطه پنالتی تویط سمیه فیضی به گل سوم هم رسیدند تا پالایش گاز ایلام توسط دو بازیکن سابق تیم منحل شده ذوب آهن به گل رسیده باشد.

بدین ترتیب پیکان با 3 بازی ، 3 باخت و با تفاضل گل منفی 8 در انتهای جدول 10 تیمی لیگ برتر فوتبال زنان جاخوش کرده است. این وضعیتی نابسامان برای پیکان است که نمی خواهد برند معتبر تیم فوتبال مردانش در بخش زنان آسیب ببیند.

از سوی دیگر یارگیری مثبت تیم پالایش گاز ایلام به این تیم کمک کرد تا به نخستین برد فصل خود برسد. سهم ایلام از 3 بازی آغاز لیگ برتر فوتبال زنان، 4 امتیاز و قرار گرفتن در میانه جدول است و به نظر می رسد آن ها در آینده وضعیت بهتری خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=86982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.