5
در هفته پنجم لیگ برتر والیبال زنان رخ داد

پیروزی ذوب آهن در شهرکرد و صعود به رده دوم

  • کد خبر : 87116
  • 20 آبان 1401 - 16:30
پیروزی ذوب آهن در شهرکرد و صعود به رده دوم
در هفته پنجم لیگ برتر والیبال زنان ذوب آهن اصفهان در شهرکرد از سد تیم جهان بین این شهرکرد گذشت و به رده دوم لیگ والیبال بانوان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته پنجم لیگ برتر والیبال زنان امروز با انجام 4 بازی دنبال شد که در یکی از آنها در شهرکرد، تیم جهان بین این شهر سه بر صفر مغلوب ذوب آهن اصفهان شد.

جهان بین، تیم تازه وارد به لیگ برتر والیبال بانوان که در انتهای جدول لیگ قرار دارد امروز برابر ذوب آهن هم توان ایستادگی نداشت و این، قابل پیش بینی بود.

میزبان در جریان بازی نتوانست به حریف خوشنام و بزرگ خود نزدیک شود چنان که در ست های اول و سوم 25 بر 13 بازنده بود و ست دوم را هم 25 بر 7 باخت.

این نتیجه سبب شد ذوب آهن چهارمین پیروزی فصل خود را در پنجمین بازی کسب کند. تنها باخت گاندوها در رقابت خارج از خانه برابر پیکان رقم خورده است.

با این وجود ذوب آهن توانست به لطف پیروزی امروز در شهرکرد و با توجه به شکست سایپا برابر سریک صدرنشین، به رده دوم جدول صعود کند.

ذوب آهن به همراه تیم های سریک گنبد کاووس، سایپای تهران و پیکان تهران، مربع مدعیان قهرمانی لیگ برتر والیبال بانوان را تشکیل می دهند.

هشت تیم در لیگ برتر والیبال زنان 1401 حضور دارند. جهان بین شهرکرد و صدیق گفتار وارنا تهران در انتهای جدول لیگ برتر ایستاده اند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=87116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.