5
هفته دهم سوپرلیگ فوتسال زنان

پیکان از فرصت توقف نفت آبادان نهایت بهره را برد

  • کد خبر : 87203
  • 27 آبان 1401 - 20:37
پیکان از فرصت توقف نفت آبادان نهایت بهره را برد
در هفته دهم سوپرلیگ فوتسال زنان، پیکان از فرصت توقف نفت آبادان نهایت بهره را برد و به صدر جدول رسید. آبادان در مصاف با نصر متوقف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” پیکان سرانجام توانست با برتری بر حفاری و به لطف توقف تیم صدرنشین پالایش نفت آبادان به صدر جدول سوپرلیگ فوتسال زنان برسد.

در هفته دهم سوپرلیگ فوتسال بانوان تیم فوتسال پیکان در دیدار برابر ملی حفاری خوزستان در اهواز پیروزی اقتصادی یک بر صفر را کسب کرد و با این برد به صدر رسید.

این صدرنشینی پس از آن رخ داد که پالایش نفت آبادان در مهم ترین دیدار روز جمعه 27 آبان رابر نصر امید البرز با تساوی دو بر دو متوقف شد.

در سایر بازی ها، تیم مس رفسنجان در نطنز در جدالی انتقامی دو بر یک از سد تیم هیئت فوتبال نطنز گذشت و شکست خانگی دیدار رفت را جبران کرد.

همچنین تیم رایزکو صفادشت در مصاف با تیم انتهای جدولی پویندگان صنعت فجر شیراز 11 بر 2 به برتری رسید. این نتیجه به معنای ادامه روزهای تاریک پویندگان در قعر جدول بود.

در جدول رده بندی پیکان در صدر است و پالایش نفت آبادان در رده دوم قرار دارد و تیم های نصر امید و مس رفسنجان سوم و چهارم هستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=87203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.