8
هفته یازدهم سوپرلیگ فوتسال زنان

شریف و نصر سرانجام مچ پیکان را خواباندند

  • کد خبر : 87205
  • 04 آذر 1401 - 20:48
شریف و نصر سرانجام مچ پیکان را خواباندند
دوران شکست ناپذیری پیکان در سوپرلیگ فوتسال زنان به پایان رسید و نصر امید البرز و فاطمه شریف سرانجام از سد قهرمان فصل گذشته عبور کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته یازدهم سوپرلیگ فوتسال زنان با شکست پیکان برابر نصر امید البرز همراه شد. این، اولین باخت مدافع عنوان قهرمانی در فصل جاری بود.

پیکان که هفته گذشته موفق به تصاحب صدر شده بود در جدال با تیم رده سومی نصر امید 3 بر 4 بازنده شد و دوران شکست ناپذیری این تیم در سوپرلیگ به پایان رسید.

بدین ترتیب همه تیم های حاضر در سوپرلیگ در پایان هفته یازدهم حداقل یک بار بازنده میدان را ترک کرده اند البته پیکان با وجود این شکست کماکان صدرنشین باقی ماند.

تیم پالایش نفت آبادان اما نتوانست از این فرصت برای بازگشت به صدر استفاده کند و در عین ناباوری در مصاف با تیم رایزکو صفادشت 3 بر 9 بازنده شد.

این شکست سنگین سبب شد تیم پریسا امامی دومین باخت فصل را تجربه کند. آنها برای قهرمانی مصمم هستند اما ناتوانی در کسب پیروزی در 2 بازی اخیر تردیدها در مورد آبادان را افزایش داده است.

مس رفسنجان در ادامه نتایج دلپذیر خود توانست حفاری خوزستان را 3 بر 2 شکست دهد و هیئت فوتبال نطنز نیز 9 بر صفر پویندگان شیراز را مغلوب کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=87205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.