5
هفته پنجم لیگ برتر فوتبال زنان

غیبت زارع باتری برابر بم | برد آسان سیرجان در پایتخت

  • کد خبر : 87229
  • 05 آذر 1401 - 18:02
غیبت زارع باتری برابر بم | برد آسان سیرجان در پایتخت
هفته پنجم لیگ برتر فوتبال زنان با غیبت زارع باتری برابر تیم خاتون بم و برد آسان شهرداری سیرجان در پایتخت همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری “دختران قهرمان” به نقل از فوتبال 360، لیگ برتر فوتبال زنان ایران به نیمه راه خود در نیم فصل نخست رسیده و امروز باید مسابقات هفته پنجم پیگیری می‌شد.

رقابتی تنگاتنگ میان 4 تیم مدعی شهرداری سیرجان، خاتون بم، سپاهان اصفهان و ملوان بندر انزلی در بالای جدول برقرار بوده و لغزش هر کدام از این تیم‌ها در مسابقات امروز می‌توانست در معادلات بالای جدول تاثیرگذار باشد.

زارع باتری برابر خاتون بم حاضر نشد

خاتون بم امروز باید در خانه به مصاف زارع باتری سنندج می‌رفت اما در تصمیمی عجیب، آماتور و البته متداول در فوتبال زنان، مدیران باشگاه سنندجی تصمیم گرفتند تا با توجه به قدرت رقیب خود تیم‌شان را به بم نفرستند.

این مسابقه با برتری انضباطی و 3 گله خاتون بم به پایان رسید و شاگردان مرضیه جعفری بدون انجام مسابقه به 3 امتیاز خانگی دست پیدا کنند و آماده بازی فوق‌حساس هفته آینده در اصفهان برابر سپاهان شوند.

شهرداری سیرجان دست بردار صدر نیست

تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان در روزی‌که تیم هم‌استانی‌اش استراحت کرد و 3 امتیاز گرفت، در تهران میهمان بادرود بود.

سبزپوشان سیرجانی خیلی زود به واسطه درخشش افسانه چترنور به گل برتری رسیدند تا خیال شاگردان جهان‌نجاتی از کسب 3 امتیاز بیرون از خانه آسوده شود، البته که آن‌ها همچنان مالکیت خود بر توپ و میدان را ادامه دادند و به دنبال رسیدن به گل‌های بیشتر بودند.

سیرجانی‌ها در نیمه دوم 2 بار دیگر توانستند دروازه بادرود را باز کنند و در نقطه مقابل نماینده استان تهران ناکام در تهدید دروازه شهرداری سیرجان و رسیدن به گل بود تا به مانند خاتون بم، شهرداری سیرجان هم با برتری 3 گله کارش را در هفته پنجم به پایان برساند.

کار سپاهان در کرج آسان نبود

طلایی‌پوشان اصفهانی امروز در ورزشگاه انقلاب کرج باید به مصاف تیم پیکان البرز می‌رفتند. سپاهانی‌ها برای حفظ موقعیت خود در کورس مدعیان راهی جز کسب 3 امتیاز نداشتند.

جوانان پرانگیزه پیکان نمایش خوبی از خود نشان دادند و حتی توانستند به گل اول هم دست پیدا کنند اما در ادامه توپ و میدان در اختیار شاگردان مریم ایراندوست قرار گرفت.

سپاهانی‌ها در واپسین دقایق نیمه نخست با گلزنی هاجر دباغی از شکست گریختند و در نیمه دوم کامبک شاگردان ایراندوست با گلزنی مرضیه نیکخواه تکمیل شد تا برخلاف انتظارات که تصور می‌شد سپاهان بردی پرگل را در کرج به‌دست آورد، طلایی‌پوشان به سختی بتوانند تیم پیکان را شکست داده و 3 امتیاز را کسب کنند.

تحفه سه امتیازی قوی سپید در شیراز

ملوان بندرانزلی هم در شیراز مقابل تیم شگفتی‌ساز ایساتیس کران فارس موفق شد با یک گل به پیروزی برسد و پالایش گاز ایلام هم در نیشابور جشنواره‌ای از گل به راه انداخت

موفق شد پرگل‌ترین برد هفته را با ثبت برتری 4 بر 0 به نام خود کند.، جالب آنکه هر 4 گل ایلامی‌ها در نیمه نخست به‌ثبت رسید!

نتایج هفته پنجم لیگ برتر فوتبال زنان

خاتون بم 3-0 زارع باتری سنندج (انضباطی)

بادرود تهران 0-3 شهرداری سیرجان

پیکان البرز 1-2 سپاهان اصفهان

ایساتیس کران فارس 0-1 ملوان بندرانزلی

کیان نیشابور 0-4 پالایش گاز ایلام

در پایان هفته پنجم لیگ برتر فوتبال زنان، شهرداری سیرجان با 13 امتیاز و تفاضل 15+ صدرنشین بوده و خاتون بم با 13 امتیاز و تفاضل 12+ در جایگاه دوم قرار دارد. سپاهان اصفهان با 12 امتیاز و تفاضل 9+ در رتبه سوم ایستاده و ملوان بندرانزلی هم با همین میزان امتیاز و البته تفاضل 1+ تیم چهارم جدول رده‌بندی لیگ فوتبال زنان است.

در مهم‌ترین دیدارهای هفته ششم که جمعه 11 آذرماه برگزار می‌شود، سپاهان اصفهان در خانه پذیرای خاتون بم خواهد بود و شهرداری سیرجان هم در خانه باید مقابل ملوان بندرانزلی صف‌آرایی کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=87229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.