1
مسابقات هندبال زنان قهرمانی آسیا

ایران با شکست برابر ژاپن به فینال نرسید

  • کد خبر : 87310
  • 11 آذر 1401 - 17:15
ایران با شکست برابر ژاپن به فینال نرسید
تیم ملی هندبال زنان ایران با شکست برابر ژاپن در دیدار نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا به فینال نرسید و حریف چین در رده بندی شد.

به گزارش پایگاه خبری “دختران قهرمان” مسابقات هندبال زنان قهرمانی آسیا امروز در سئول کره جنوبی دنبال شد و تیم ایران با شکست برابر ژاپن نتوانست به فینال راه یابد.

در این دیدار دشوار برای دختران هندبالیست، ایران 19 بر 43 برابر ژاپن تن به شکست داد تا ژاپنی ها حریف کره جنوبی میزبان در دیدار پایانی باشند.

دلال النسیم و معالی نواف العنزی از کویت قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

در این بازی فاطمه مریخ (7 گل) هانیه کریمی (5 گل) آرزو کیانی آرا (2 گل) و عطیه شهسواری، مینا وطن پرست، زهرا فقیهی و الناز قاسمی هر کدام یک گل برای ایران به ثمر رساندند.

کاهو ناکایاما و کانا اوزاکی به ترتیب با 6 و 5 گل، گلزن ترین بازیکنان ژاپن بودند. شیجئو کوسوموتو هدایت ژاپنی ها را در اختیار داشت.

ایران نیز در دیدار رده بندی به مصاف چین خواهد رفت. تیم هندبال زنان ایران هرگز نتوانسته به فینال مسابقات قهرمانی آسیا راه پیدا کند.

در عین حال، رسیدن به جمع 4 تیم برتر آسیا و پیشی گرفتن از تیم های آسیای میانه، یک موفقیت برای هندبال بانوان ایران رد سطح قاره به شمار می آید.

تیم ملی هندبال زنان پیش تر با کسب سه پیروزی در دور گروهی و پذیرش یک شکست و رتبه دوم گروه، جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرده بود.

هدایت تیم ملی هندبال زنان ایران را غلامعلی اکبرآبادی بر عهده دارد.فدراسیون هندبال ایران می گوید تیم ملی را با حمایت مالی شرکت سنگ آهن بافق به مسابقات آسیایی سئول اعزام کرده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=87310

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.