8
هفته ششم لیگ برتر فوتبال زنان

سومین پیروزی فصل پالایش گاز ایلام، این بار برابر قعرنشین

  • کد خبر : 87342
  • 12 آذر 1401 - 12:33
سومین پیروزی فصل پالایش گاز ایلام، این بار برابر قعرنشین
هفته ششم لیگ برتر فوتبال زنان ایران با پیروزی پالایش گاز ایلام برابر تیم قعرنشین و بحران‌زده بادرود تهران به پایان رسید . 

به گزارش پایگاه خبری دختران قهرمان  لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه ۱۱ آذر برگزار شد و تیم پالایش گاز ایلام در زمین خود از سد تیم قعر جدولی و بدون امتیاز بادرود تهران عبور کرد .

 گاز ایلام ابتدا در دقیقه ۲۰ توسط سمیه خرمی وینگر گلزن و بازیکن سابق تیم های ذوب آهن و راه یاب ملل کردستان به گل رسید.

در ادامه روژین تمریان  پیش از پایان نیمه نخست اندوخته های پالایش گاز ایلام را دو برابر کرد تا ایلام در نیمه نخست با برتری ۲ بر صفر به رختکن برود .

 در نیمه دوم اتفاقات نیمه نخست تکرار شد و باز هم به ترتیب سمیه خرمی و روژین تمریان دو بار دیگر دروازه بادرود را فرو ریختند تا خود را در این بازی دو گله و تیم شان را چهار گله کنند.

بدین ترتیب پالایش گاز ایلام با کسب سومین پیروزی خود در ششمین بازی جمع امتیازات خود را به عدد ۱۰ رساند تا در رده پنجم جدول قرار گیرد. ایلام تا صدر جدول ۶ امتیاز دارد .

بادرود تهران در ششمین بازی خود ششمین باخت را تجربه کرد تا بدون امتیاز در انتهای جدول باقی بماند و خود را به عنوان گزینه اصلی سقوط به دسته اول معرفی کند .

تیم بادرود توانسته بود در سال 1400 است جواز حضور در لیگ برتر فوتبال بانوان را به دست بیاورد اما شرایط فعلی این تیم گویای مشکلات فراوان و احتمال قوی سقوط به دسته پایین تر  است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=87342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.