4
هفته ششم لیگ برتر فوتبال زنان

بیست دقیقه طوفانی دختران پیکان برابر ایساتیس

  • کد خبر : 87348
  • 12 آذر 1401 - 13:06
بیست دقیقه طوفانی دختران پیکان برابر ایساتیس
بیست دقیقه فوق العاده در آغاز بازی کافی بود تا پیکان سه امتیاز خود برابر ایساتیس کران فارس در هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان را تضمین کند.

به گزارش پایگاه خبری دختران قهرمان هفته ششم لیگ برتر فوتبال زنان جمعه 11 آذر برگزار شد و دیدار پیکان و ایساتیس کران فارس یکی از دیدارهای جذاب این هفته بود.

در کرج، پیکان برای کسب دومین پیروزی فصل به میدان آمد و در نهایت با شروع رویایی، برتری سه بر یک را برابر تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر جشن گرفت.

در این مسابقه سارا قمی مهاجم کهنه کار گیلانی پیکان در دقیقه 5 گل اول را به ثمر رساند و دو گل از آیدا فرضی زاده در دقایق 11 و 20 ایساتیس فارس را غافلگیر کرد.

دریافت سه گل در بیست دقیقه آغازین، نماینده فوتبال زنان شیراز را در موقعیت سختی قرار داد اما با گذر زمان این تیم توانست خود را پیدا کند.

حاصل تعادل در بازی این بود که دروازه ایساتیس دیگر باز نشد. در مقابل، این تیم در نیمه دوم با گل دقیقه 63 راحیل جعفری اختلاف را کاهش داد.

با این وجود، پیکان به لطف طوفان دقایق نخست خود سه امتیاز به دست آورد تا با 6 امتیاز از 6 بازی در رده هفتم جدول 10 تیمی لیگ فوتبال زنان قرار گیرد.

ایساتیس کران فارس نیز با 7 امتیاز، یک پله بالاتر از پیکان ایستاده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=87348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.