10

نظر اعظم آخوندی دروازه بان پالایش نفت آبادان درباره فصل جدید و اوضاع تیمش

  • کد خبر : 8758
  • 22 مرداد 1397 - 18:35
نظر اعظم آخوندی دروازه بان پالایش نفت آبادان درباره فصل جدید و اوضاع تیمش

دروازه بان تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: با توجه به اینکه در فصل جاری لیگ برتر بازیکنان ستاره تنها در یک سری تیم های محدود حضور ندارند فکر می کنم شاهد لیگی با سطح کیفی بهتری باشیم.

اعظم آخوندی دروازه بان تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان در گفت وگو با “آی دبلیو اسپورتس”؛درباره فصل جدید لیگ برتر گفت:  به دلیل اینکه در لیگ امسال بازیکنان مطرح در تیم‌های مختلف بازی می‌کنند و به نوعی پخش شده اند و تنها تیم‌های محدود از ستاره‌ها استفاده نمی‌کنند، احساس می‌کنم سطح بالایی نسبت به گذشته دارد.

او درباره بازی نخست تیمش در لیگ برابر سپیدرود هم گفت: ما در هفته نخست رقابت‌ های لیگ برتر به مصاف تیم سپیدرود رفتیم.فکر می کنم نیمه اول خوب بودیم و توانستیم با نتیجه یک- یک مساوی به رختکن برویم. اما نیمه دوم را پنج بر یک واگذار کردیم. در کل به تیم سپیده رود تبریک می گویم. فکر نمی کردم که در بازی نخست چنین نتیجه ای را بگیریم و پیش بینی من این بود که بازی با همان تساوی یک- یک به پایان می رسد.

او درباره شرایط داوری در این بازی هم گفت: فکر می‌کنم نباید در خصوص داوری نظر دهم چرا که تخصصی در این زمینه ندارم و داور هم نبودم که بتوانم در این باره اظهار نظر کنم اما درباره عملکرد بازیکنان تیم با توجه به اینکه تجربه کمتری داشتند  باید بگویم که بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

آخوندی در ادامه صحبت های خود درباره لیگ برتر نیز گفت: فکر می کنم امسال سطح لیگ خیلی خوب باشد و شاهد رقابت های خوبی خواهیم بود. امیدوارم تیم ما هم در ادامه مسابقه ها باخت روز اول را جبران کند.

دروازه بان تیم پالایش نفت آبادان با بیان اینکه این تیم ملی پوش ندارد، اظهار کرد: تیم ما در حال حاضر ملی پوشی ندارد ولی بازیکنانی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را در کارنامه خود دارند، در تیم حاضر هستند؛ بیشتر بچه ها جوان هستند با این حال با تیمی که سه، چهار بازیکن ملی پوش دارد؛ از دروازه‌بان یک تیم ملی و بهترین دروازه بان و البته خانم گل آسیا استفاده می کند،  یک نیمه مساوی گرفتیم.

گفتگو از غزل خدام

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=8758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.