8
مسابقات ووشو جوانان جهان

دیانا رحیمی کوثر علیزاده و کیانا بیابانی فینالیست شدند

  • کد خبر : 87593
  • 18 آذر 1401 - 18:13
دیانا رحیمی کوثر علیزاده و کیانا بیابانی فینالیست شدند
در ادامه مسابقات ووشو جوانان جهان در اندونزی و در بخش ساندای دختران، دیانا رحیمی، کوثر علیزاده و کیانا بیابانی راهی دیدار پایانی شدند.

به گزارش پایگاه خبری “دختران قهرمان” مسابقات ووشو جوانان جهان در تانگرانگ اندونزی امروز جمعه 18 آذر با راهیابی سه دختر سانداکار ایران به فینال دنبال شد.

در وزن ۶۰- کیلوگرم ساندای دختران، کوثر علیزاده به مصاف “بتول صلاحدین” نماینده کشورفلسطین رفت و از سد این ورزشکار گذشت و راهی دیدار نهایی مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان شد.

علیزاده پیش از این موفق به شکست “تا فونگ آن” از ویتنام شده بود. او باید در دیدار نهایی با ورزشکاری از هند دیدار کند.

صعود دیانا رحیمی و کیانا بیابانی

دیانا رحیمی در وزن ۵۶- کیلوگرم در سومین مبارزه خود مقابل “کریمه بریونس” از مکزیک به برتری دست یافت و به مرحله بعدی صعود کرد و فینالیست شد.

او پیش از این مقابل “اینگ هه اونگ” از هنگ‌کنگ و “پوسپا آناستاسیا” از اندونزی به برتری رسیده بود.نماینده ایران باید در دیدار نهایی به مصاف ورزشکاری از چین برود.

همچنین کیانا بیابانی ملی‌پوش ایران در وزن ۵۲- کیلوگرم، در مرحله نیمه‌نهایی مقابل “الیسا کالاندوچی” از ایتالیا قرار گرفت و این سانداکار را شکست داد و گام به فینال گذاشت.

بیابانی پیش از این مقابل “دیویاناشی” نماینده هند و “زهرا واهانا” از اندونزی پیروز شده و مدال برنز خود را مسجل کرده بود. نماینده کشورمان باید در دیدار نهایی به مصاف نماینده چین برود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=87593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.