6
نایب رییس فدراسیون شنا خبر داد

برگزاری مسابقات بین المللی شنای زنان برای اولین بار در ایران

  • کد خبر : 87968
  • 01 دی 1401 - 10:10
برگزاری مسابقات بین المللی شنای زنان برای اولین بار در ایران
نایب رییس فدراسیون شنا از برگزاری مسابقات بین المللی شنای زنان با حضور 13 کشور اسلامی و برای اولین بار در ایران خبر داد.

به گزارش افرا ورزش و به نقل از خبرگزاری مهر، محسن علی آبادی نایب رییس فدراسیون شنا خبر داد ویژه برنامه نوروز گاه فقط برای خانم‌ها با حضور ۱۳ کشور در ایران اسلامی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اکثر ۱۳ کشور دعوت شده به این رقابت‌ها از بین کشورهای اسلامی هستند، ابراز کرد: هدف این رقابت‌ها مطرح کردن رکوردهای شناگران زن ایرانی در سطح بین‌المللی است.

نایب رئیس فدراسیون شنای ایران با بیان اینکه کشورهای دعوت شده با شرایطی، اعلام آمادگی کردند تا در این رقابت‌ها حضور داشته باشند، تاکید کرد: تمهیدات لازم برای این برنامه اندیشیده شده است.

علی آبادی با بیان اینکه دومین محوری که این رویداد به دنبال آن است، معرفی نوروز و سنت‌های ایرانیان و مهمان پذیر بودن کشورمان است، بیان کرد: به دنبال ترویج شنای زنان و شناسایی استعدادهای ویژه در این ورزش هستیم.

وی با بیان اینکه فدراسیون شنا بر استعدادیابی تمرکز ویژه‌ای دارد، گفت: همانطور که به تمام هیئت‌های ورزشی ما در سراسر کشور نیز ابلاغ شده، میزبانی رقابت‌ها به خصوص در سنین پایه می‌بایست مدنظر قرار گیرد.

نایب رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی ایران با بیان اینکه قصد داریم لیگ شنای کشور را نیز در هر دو بخش زنان و آقایان برگزار کنیم، گفت: تلاش ما بر این است که با همکاری هیئت‌ها، این رقابت‌ها تا پایان امسال برگزار شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=87968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.