5
هفته نهم لیگ برتر فوتبال زنان

پیروزی سیرجان و سپاهان در روز خوش میهمانان

  • کد خبر : 87972
  • 02 دی 1401 - 15:18
پیروزی سیرجان و سپاهان در روز خوش میهمانان
هفته نهم لیگ برتر فوتبال زنان تحت تأثیر موفقیت تیم‌های میهمان و عدم حضور کیان نیشابور برابر خاتون بم برگزار شد.

به گزارش افرا ورزش، هفته نهم لیگ برتر فوتبال زنان امروز با برگزاری ۴ مسابقه و لغو یک بازی به دلیل غیبت میزبان برگزار شد و خروجی آن ادامه صدرنشینی شهرداری سیرجان بود.

با برگزاری دیدارهای امروز، پرونده نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال بانوان بسته شد تا رقابت دو تیم قدرتمند استان کرمان یعنی شهرداری سیرجان و خاتون بم، در صدر جدول موقتاً به پایان برسد.

خاتون بم البته امروز بدون برگزاری بازی و بدون سفر به استان خراسان رضوی، سه امتیاز را دشت کرد زیرا کیان نیشابور از برگزاری این بازی انصراف داده بود.

انصراف کیان نیشابور از برگزاری یک بازی خانگی خبری نگران‌کننده برای ادامه راه لیگ است و تیمی که قادر به حضور در یک بازی خانگی نیست، ممکن است در خطر انصراف از ادامه لیگ فوتبال بانوان باشد.

شکست خانگی ملوان برابر سپاهان

امروز در انزلی تیم ملوان بندر انزلی برابر سپاهان اصفهان یک بر صفر تن به شکست داد. این بازی، بازگشت مریم ایراندوست و افسانه اقبال، مربی و بازیکن سابق ملوان به شهر پرخاطره بود.

از سوی دیگر مریم رهیده بازیکن سابق سپاهان به همراه کوثر عنبری مدافع باسابقه سابق طلایی پوشان با پیراهن ملوان برابر تیم سابق خود قرار گرفته بودند.

گل الهام فرهمند در وقت تلف‌شده نیمه اول سبب شد سپاهان با برد یک بر صفر به رختکن برود. ملوان در بدترین زمان ممکن گل خورد و همین مسئله، کار را در نیمه دوم برای قوی سپید دشوار کرد.

سپاهان با این برد خارج از خانه، با ۲۱ امتیاز، نیم فصل را با رتبه سوم به پایان برد. در فاصله چهار امتیازی تیم‌های خاتون بم و شهرداری سیرجان.

شگفتی سازی زارع باتری در سیرجان ناکام ماند

یک نیمه موفق و برتری یک بر صفر در ۴۵ دقیقه نخست، برای زارع باتری سنندج برابر شهرداری سیرجان و آن هم در سیرجان، می‌توانست پایانی زیبا برای دختران غرب ایران داشته باشد.

با این حال در نیمه دوم، شهرداری سیرجان که در باتلاق یک پایان تلخ در نیم‌فصل گرفتار شده بود توانست خود را از مهلکه برهاند.

در همان آغاز نیمه دوم، گل‌های افسانه چترنور و هستی فروزنده بر سر زارع باتری آوار شد. در ادامه ملیکا متولی، مدافع پیش تاخته شهرداری سیرجان و بار دیگر افسانه چترنور، کار را تمام کردند.

پیروزی ۴ بر یک، شهرداری سیرجان را قهرمان نیم‌فصل کرد گرچه آنها در امتیاز ۲۵، یک شریک به نام خاتون بم دارند که با تفاضل گل کمتر، تیم دوم جدول لیگ زنان است.

برتری ارزشمند گاز ایلام در شیراز

در شیراز، تیم ایساتیس کران فارس در زمین خود میزبان پالایش گاز ایلام بود و ۳ بر صفر تن به شکست داد. این، یک باخت ناامیدکننده برای نماینده فوتبال زنان فارس بود.

ایساتیس در این فصل تیمی موفق نشان داده است و همین موضوع انتظار را از این تیم بالا برده بود اما ایلام نشان داد که تا چه اندازه قادر به تغییر معادلات است.

عاطفه ایمانی و روژین تمریان در نیمه نخست گل‌های ایلام را به ثمر رساند و ایمانی در واپسین دقایق از روی نقطه پنالتی خود را دوگله و تیمش را سه گله کرد.

این سه امتیاز، جهش یک پله‌ای ایلام در جدول را در پی داشت. با توجه به شکست ملوان برابر سپاهان، پالایش گاز ایلام با ۱۶ امتیاز از رده پنجم به رده چهارم رفت.

پیروزی پیکان برابر تیم بحران‌زده بادرود

پیکان البرز در مسابقه‌ای که یک ساعت دیرتر از سایر بازی‌ها آغاز شد دو بر صفر بادرود را شکست داد. محدثه زلفی در نیمه نخست برای پیکان گلزنی کرد.

سارا قمی مربی – بازیکن تیم پیکان در وقت تلف شده نیمه دوم گل دوم را به ثمر رساند.

پیکان با این برد، چهارمین پیروزی فصل را جشن گرفت و ۱۲ امتیازی شد اما در همان رتبه ششمی که قرار داشت، باقی ماند. بادرود اما همچنان بدون امتیاز، قعرنشین است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=87972

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.