6
هفته پانزدهم سوپرلیگ فوتسال زنان

لغزش پیکان، هدیه برای نفت آبادان و نصر امید

  • کد خبر : 88202
  • 17 دی 1401 - 17:38
لغزش پیکان، هدیه برای نفت آبادان و نصر امید
پیکان با تساوی در هفته پانزدهم سوپرلیگ فوتسال زنان این فرصت را به نفت آبادان و نصر امید البرز داد تا فاصله خود را با این تیم کاهش دهند.

به گزارش افرا ورزش، هفته پانزدهم سوپرلیگ فوتسال زنان جمعه ۱۶ آذر برگزار شد و تیم صدرنشین پیکان در خانه برابر رایزکو صفادشت متوقف شد.

در این بازی پرگل، اراده جانانه تیم رایزکو برای نتیجه‌گیری کار را برای پیکان دشوار کرد و دو تیم با تساوی ۶ بر ۶ به کار خود پایان دادند.

این تساوی هدیه‌ای برای پالایش نفت آبادان و نصر امید البرز، دو مدعی دیگر قهرمانی بود که فاصله خود را با پیکان صدرنشین کاهش دهند.

پالایش نفت آبادان در زمین خود ۳ بر صفر حفاری خوزستان را شکست داد و مس رفسنجان و نصر امید البرز با نتایج مشابه ۶ بر یک از سد پویندگان شیراز و هیئت فوتبال نطنز گذشتند.

بدین ترتیب پیکان با ۳۶ امتیاز در صدر باقی ماند، پالایش نفت آبادان با ۳۴ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و نصر با ۳۳ امتیاز در رده سوم ایستاد.

آینده مبهم قهرمانی لیگ فوتسال بانوان

با نتایج هفته پانزدهم، پیش‌بینی قهرمان دشوار شده است. گرچه تیم بانوان پیکان در صدر است اما سایه دو رقیب خود را در نزدیکی خود احساس می‌کند.

دیدارهای رودرروی پیکان – نصر امید، پالایش نفت آبادان – نصر امید و پیکان – پالایش نفت آبادان نقش مستقیم در مسیر قهرمانی دارد.

از سوی دیگر تیم‌های سخت‌کوش و ساعی مس رفسنجان و رایزکو (که همین هفته از پیکان امتیاز گرفت) تیم‌هایی هستند که می‌توانند معادلات قهرمانی را تا هفته آخر بر هم بزنند.

به طور آشکار، قهرمانی لیگ فوتسال زنان به یکی از سه تیم پیکان (قهرمان فصل گذشته)، نصر امید (نایب‌قهرمان فصل گذشته) و پالایش نفت آبادان (قهرمان دو فصل قبل) خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=88202

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.