6
دو و میدانی داخل سالن باشگاه‌های کشور

پلیمر خلیج فارس قهرمان شد | سه رکورد ملی شکست

  • کد خبر : 88289
  • 23 دی 1401 - 18:46
پلیمر خلیج فارس قهرمان شد | سه رکورد ملی شکست
مسابقات دوومیدانی داخل سالن زنان باشگاه‌های کشور پایان یافت و در روز قهرمانی پلیمر خلیج فارس، سه رکورد ملی داخل سالن بانوان، جابجا شد.

به گزارش افرا ورزش، پس از پایان رقابتی دو روزه در مسابقات دوومیدانی زنان داخل سالن باشگاه‌های کشور تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد قهرمان شد.

این مسابقات پنج شنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ دی در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب در شرق تهران برگزار شد و سه رکورد ملی بانوان نیز بهبود یافت.

رکوردها، از مریم کاظمی تا شعبانلو و مبینی

در روز نخست، مریم کاظمی، پرنده یزدی تیم چادرملو اردکان با ثبت نتیجه ۱۲.۸۶ متر قهرمان شد و رکورد ملی این ماده را که با حد نصاب ۱۲.۶۹ متر متعلق به سارینا ساعدی بود جابجا کرد.

در جریان دومین روز این مسابقات در پرش طول ریحانه مبینی از تیم خلیج فارس خرم‌آباد با ثبت نتیجه ۶.۱۴ متر ضمن کسب عنوان قهرمانی رکورد ملی را که با حدنصاب ۶.۰۹ که متعلق به خودش بود بهبود بخشید.

در پیاده روی فاطمه شعبانلو با زمان ۱۴:۵۴.۳۱ دقیقه رکورد ملی را که پیش‌تر با زمان ۱۵:۳۳.۸۱ دقیقه متعلق به زهرا جعفرآبادی بود شکست و صاحب نشان طلا شد.

قهرمانی برای فرزانه فصیحی، تکتم و جلیمو

در این رقابت‌ها در پرش با نیزه، مهسا میرزاطبیبی پرنده تهرانی تیم پلیمر خلیج فارس با ۳ متر و ۷۰ سانتی‌متر بالاتر از فاطمه خدایی و سمیرا کردعلی، هر دو از چادرملو قهرمان شد.

در پرش طول، پس از رکوردشکنی و قهرمانی ریحانه مبینی، الهه رحیمی فر از چادرملو و کیمیا پورخلحالی از آکادمی گل گهر سیرجان دوم و سوم شدند.

در دو ۳ هزار متر، جلیمو ملیسنت از تیم پلیمر از پریسا عرب و پریچهر شاهی، دوندگان استقامت تیم چادرملو اردکان پیشی گرفت و به مقام نخست رسید.

در پیاده روی، فاطمه شعبانلو، فاطمه زهرا قلعه نویی و ملیحه نعمتی نفرات اول تا سوم بودند.

در رقابت نهایی ۶۰ متر، فرزانه فصیحی با زمان ۷ ثانیه و ۲۶ صدم ثانیه از تیم چادملو اردکان قهرمان شد. حمیده اسماعیل نژاد و فائزه نسایی از پلیمر دوم و سوم شدند.

در دو ۸۰۰ متر، تکتم دستاربندان دونده مشهدی تیم پلیمر با زمان ۲ دقیقه و ۱۲ ثانیه و ۲۹ صدم ثانیه به مقام نخست رسید. سپیده صارمی و مریم محمودی در رده‌های دوم و سوم ایستادند.

در ۴ در ۴۰۰ متر امدادی، تیم پلیمر با ترکیب تکتم دستاربندان، نازنین عیدیان، پریسا امینی و نگین آذری عدالت با زمان ۳:۵۷٫۹۶ دقیقه قهرمان شد.

چادرملو با ترکیب کژان رستمی، مریم کاظمی، ساناز امیری پور و مریم محمودی و تیم آکادمی گل گهر با ترکیب مریم محبی، فاطمه داوری یار، صبا خراسانی و الناز موسایی دوم و سوم شدند.

در این مسابقات ۱۵۰ ورزشکار در قالب ۹ تیم حضور داشتند که در پایان تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد الف با ۱۹۳ امتیاز قهرمان شد و تیمهای چادر ملو اردکان با ۱۵۶.۵ امتیاز و مهر عظام با ۶۶ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=88289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.