3
هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال زنان

شهرداری سیرجان ۲ خاتون بم ۴ | جام در یک قدمی بم

  • کد خبر : 88339
  • 24 دی 1401 - 16:19
شهرداری سیرجان ۲ خاتون بم ۴ | جام در یک قدمی بم
خاتون بم در یک بازی پرگل در زمین شهرداری سیرجان رقیب خود در راه قهرمانی به پیروزی رسید و خود را به قهرمانی نزدیک‌تر کرد.

به گزارش افرا ورزش، مهم ترین دیدار نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال زنان امروز با پیروزی خاتون بم برابر شهرداری سیرجان در نبرد مدعیان به پایان رسید.

در ال کرمانیکوی فوتبال زنان، امروز در ورزشگاه تختی سیرجان تیم های صدر جدولی خاتون بم و رده دومی شهرداری سیرجان با هم دیدار کردند که خاتون بم 4 بر ۲ فاتح این مسابقه شد.

برتری بزرگ شاگردان مرضیه جعفری سبب شد فاصله دو تیم در جدول به 6 امتیاز برسد آن هم در شرایطی که تنها 6 هفته تا پایان لیگ باقی است.

در این بازی زهرا قنبری مهاجم کهنه‌کار خاتون بم در دقیقه ۲۳ دروازه سیرجان را فرو ریخت اما این شوک ۵ دقیقه بعد توسط افسانه چترنور، وینگر زنجانی و گلزن سیرجان پاسخ داده شد.

پس از تساوی یک بر یک در نیمه نخست که نتیجه‌ای باب میل ضلع سوم مثلث قهرمانی یعنی سپاهان بود، دو تیم در نیمه دوم نمایشی غیرقابل‌انتظار داشتند.

زهرا قنبری که با وجود سن و سال بالا همچنان یک بازیکن تأثیرگذار است در دقیقه ۶۵ برای بار دوم دروازه عارفه سیدکاظمی را گشود و بار دیگر سیرجان را در شوک فرو برد.

اوضاع برای شهرداری سیرجان وقتی بدتر شد که مونا حمودی در دقیقه ۷۰ گل سوم را هم وارد دروازه شهرداری سیرجان کرد.

در دقیقه ۷۶ بود که افسانه چترنور اختلاف را کم کرد و حدود 15 دقیقه تا پایان بازی، زمان مناسبی برای جبران یک گل عقب‌ماندگی برای سیرجان به نظر می‌رسید.

با این حال، سراسیمگی شهرداری سیرجان برای گل تساوی، نتیجه معکوس داد و چهره اول بازی، زهرا قنبری هت تریک خود را کامل کرد و در دقیقه ۸۲ برای بار چهارم تیم خاتون بم را به گل رساند.

سوت پایان بازی به معنای ادامه بحران برای شهرداری سیرجان و خداحافظی احتمالی این تیم با قهرمانی لیگ امسال بود.

شهرداری سیرجان نه تنها فاصله خود را با خاتون بم ۶ امتیازی می‌بیند بلکه رتبه دوم جدول را هم از دست داده و با دو امتیاز کمتر از سپاهان به رده سوم سقوط کرده است.

افت فاحش شهرداری سیرجان حاصل هر چه که باشد از شکست برابر سپاهان آغاز شده و طی دو هفته به باخت خانگی در مهم‌ترین نبرد نیم فصل دوم رسیده است.

از سوی دیگر خاتون بم در حالی ۶ بازی و ۴ امتیاز بیشتر از تیم رده دومی سپاهان دارد که بعید است به این سادگی امتیاز از دست بدهد و با هر متر و معیاری در یک قدمی جام است.

اکنون سپاهان برای قهرمانی باید در بازی رودررو خاتون بم را شکست دهد، در سایر دیدارهایش هم پیروز شود و منتظر بماند تا خاتون در یک مسابقه دیگر هم امتیاز از دست بدهد. سراسر اما و اگر!

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=88339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.