6
با حکم رئیس فدراسیون فوتبال

فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال زنان شد

  • کد خبر : 88370
  • 25 دی 1401 - 16:25
فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال زنان شد
فروزان سلیمانی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران انتخاب شد. سلیمانی سابقه قهرمانی آسیا با تیم ملی فوتسال زا در کارنامه دارد.

به گزارش افرا ورزش، با حکم مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، فروزان سلیمانی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران انتخاب شد.

فروزان سلیمانی مربی کهنه‌کار فوتسال زنان ایران، سابقه قهرمانی آسیا با تیم ملی فوتسال و همچنین قهرمانی در مسابقات کافا 2022 را در کارنامه خودش دارد.

سلیمانی که در سوپرلیگ فوتسال زنان هدایت تیم ملی حفاری را بر عهده دارد، حال باید ملی پوشان فوتسال را برای قهرمانی مجدد در مسابقات کافا 2023 آماده کند.

مسابقات فوتسال زنان قهزمانی آسیای مرکزی، 5 الی 11 بهمن در تاشکند ازبکستان برگزار خواهد شد و فروزان سلیمانی و شاگردانش به نظر کار سختی برای دفاع از عنوان قهرمانی نخواهند داشت.

سرمربی جدید تیم ملی فوتسال زنان در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال گفته است: با توجه به فرصت اندکی که داریم سعی خواهیم کرد تا برترین ها را به اردوی تیم ملی دعوت و با فرصت ۳ روزه ای که داریم تمرینات هماهنگی و اماده سازی خود را برگزار کنیم.

پس از مسابقات لیگ و از روز یکم بهمن ماه، ۲۰ بازیکن جوان و با تجربه را به اردو دعوت کرده و در نهایت روز ۴ بهمن ماه به ازبکستان اعزام می شویم.

امسال ازبکها میزبان تورنمنت ۲۰۲۳ کافا هستند. بدون شک تورنمنت بسیار خوبی برای محک خوردن بازیکنان خواهد بود. ازبکستان
تیم محکم و خوبی دارد.

طبق اطلاعاتی که دارم، این تیم از ۴ هفته گذشته در اردو بوده و تمرینات خود را برگزار میکند. بدون شک بازی آسانی برابر تیم ازبکستان نخواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=88370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.