3
هفته هفدهم سوپرلیگ فوتسال زنان

باخت عجیب پیکان در روز تساوی نصر و پالایش نفت

  • کد خبر : 88448
  • 01 بهمن 1401 - 22:08
باخت عجیب پیکان در روز تساوی نصر و پالایش نفت
در سوپرلیگ فوتسال، پیکان صدرنشین در برابر تیم رده ششمی حفاری متحمل شکست شد و جدال نصر و پالایش با نتیجه تساوی پایان یافت.

به گزارش “افرا ورزش” هفته هفدهم سوپرلیگ فوتسال زنان جمعه، ۳۰ دی ماه با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید.

شکست غیرمنتظره صدرنشین در خانه

پیکان نتوانست در روزی که امتیاز میزبانی را نیز اختیار داشت، مقابل ملی حفاری اهواز امتیازی کسب کند. تیم پرمهره پیکان با نتیجه ۳ بر ۴ از نماینده اهواز شکست خورد تا شگفتی این فصل از مسابقات فوتسال زنان رقم بخورد.

پیکان علی‌رغم باخت در این بازی که به دلیل تقابل نیلوفر اردلان و فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی، جذابیت بیشتری هم داشت، همچنان در صدر جدول سوپرلیگ فوتسال قرار دارد.

تساوی تیم دوم و سوم جدول در جدالی نزدیک

دیدار حساس این هفته که بین تیم‌های پرمهره و بالای جدول سوپرلیگ برگزار شد، برنده‌ای نداشت. این بازی که در خانه پالایش نفت آبادان برگزار شد، با نتیجه ۲ بر ۲ پایان یافت تا کورس قهرمانی همچنان داغ باقی بماند و شاگردان پریسا امامی و فاطمه شریف، فرصت صعود به صدر جدول را از دست دادند.

ادامه روند ضعیف صنعت فجر با شکستی سنگین

رایزکو صفادشت توانست با برتری ۹ بر ۲ مقابل تیم بحران‌زده صنعت فجر شیراز، روند خوب خود در چند بازی اخیر را ادامه دهد. صنعت فجر نیز با این باخت در قعر جدول قرار گرفت و همچنان با تفاضل ۸۶- کاندیدای اصلی سقوط باقی ماند.

پیروزی پرگل شاگردان عاطفه رضایی در زمین خود

تیم مس رفسنجان توانست با برتری ۷ بر ۳ مقابل هیئت فوتبال نطنز، جایگاه چهارمی خود در جدول رده‌بندی را حفظ کند. هیئت فوتبال نطنز نیز با این باخت در رده هفتم لیگ هشت تیمی باقی ماند.

در جدول سوپرلیگ فوتسال زنان، تا پایان هفته هفدهم، پیکان با ۳۹ امتیاز صدرنشین است و پالایش نفت آبادان و نصر فردیس به ترتیب با ۳۸ و ۳۷ امتیاز تعقیب‌کننده آن هستند، جایی‌که اختلاف کم تیم‌ها باعث افزایش جذابیت رقابت قهرمانی شده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=88448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.