4
همزمان با هدایت تیم شهرداری سیرجان

جهان‌نجاتی سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال شد

  • کد خبر : 88555
  • 09 بهمن 1401 - 14:03
جهان‌نجاتی سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال شد
مریم جهان‌نجاتی که سرمربی تیم شهرداری سیرجان در لیگ برتر فوتبال است، هدایت تیم ملی زیر ۲۰ سال را برعهده گرفت.

به گزارش “افرا ورزش” به حکم مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، مریم جهان‌نجاتی به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال دختران منصوب شد.

در مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا، تیم ملی در گروه H با تیم‌های بنگلادش و ترکمنستان هم‌گروه است. رقابت‌های این گروه به میزبانی بنگلادش برگزار می شود. مرحله اول این مسابقات، از ۱۳ تا ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

مریم جهان‌نجاتی در این خصوص گفت: متاسفانه با توجه به تغییر رده‌های سنی اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، ۱۶ نفر از بازیکنانی که به عنوان سرمایه تیم ملی جوانان محسوب می شدند را نمی‌توانیم در اختیار داشته باشیم و باید به بازیکنان جوانتر و کم‌تجربه‌تر میدان دهیم.

وی در ادامه اضافه کرد: اولین اردوی انتخابی خود را از 13 بهمن به مدت 4 روز  با حضور 28 بازیکن در مرکز ملی فوتبال برگزار خواهیم کرد. سپس در تورنمنت سه جانبه اردن شرکت خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی اضافه کرد: آنچه مسلم حضور در این تورنمنت فقط برای شناخت بازیکنان جدیدی است که به تیم ملی جوانان اضافه می شود.

جهان‌نجاتی همچنین گفت: با توجه به تعاملی که با سازمان لیگ داریم اردوی بعدی را از ۳ اسفندماه آغاز خواهیم کرد. با توجه به زمان کمی که در اختیار داریم امیدوارم بازیکنان را به شرایط آمادگی جسمانی مطلوبی برسانیم.

او در خصوص هم‌گروه‌های تیم ملی گفت: بنگلادش در سال‌های گذشته به فوتبال پایه خیلی اهمیت داده است و رشد قابل توجهی در این زمینه داشتند، همچنین تیم ترکمنستان. امیدوارم با زمان اندکی که در اختیار داریم بتوانیم شناخت خوبی از بازیکنان برسیم.

از سوی دیگر، در لیگ برتر و شهرداری سیرجان، شاگردان جهان‌نجاتی در وضعیتی بحرانی به‌سر می‌برند. سیرجان پس از شکست مقابل سپاهان و خاتون بم، شکست غیرمنتظره‌ای نیز مقابل تیم قعرنشین بادرود به دست آورد.

می‌توان گفت شهرداری سیرجان، از کورس قهرمانی لیگ برتر فوتبال زنان در این فصل خارج شده است و باید دید آیا جهان‌نجاتی به فعالیت خود در فوتبال باشگاهی ادامه می‌دهد یا اینکه به طور کامل به تیم ملی خواهد پرداخت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=88555
  • نویسنده : روژان نجیب‌زاده
  • ارسال توسط :
  • منبع : فدراسیون فوتبال

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.