5
دو پیروزی تیم ملی فوتسال زنان مقابل حریفان

۲۱ گل زده و بدون گل خورده در دو بازی اول مسابقات کافا

  • کد خبر : 88559
  • 09 بهمن 1401 - 14:31
۲۱ گل زده و بدون گل خورده در دو بازی اول مسابقات کافا
پس از برگزاری دو روز از رقابتهای تورنمنت فوتسال کافا در ازبکستان، تیم ملی فوتسال ایران با ۶ امتیاز و ۲۱ گل زده در رده نخست این جدول قرار دارد.

به گزارش “افرا ورزش” دیدار تیم‌های ملی فوتسال زنان ایران و قرقیزستان در تورنمنت کافا جمعه ۷ بهمن ماه از ساعت ۱۲.۳۰ به وقت تهران برگزار شد.

شاگردان سلیمانی با نتیجه ۵ بر صفر برنده این دیدار شدند.گل‌های ایران را فرشته کریمی(۲گل) ،مارال ترکمان، مهسا کمالی (پنالتی) و فاطمه رحمتی به ثمر رساندند.

بر همین اساس از سوی مسئولین برگزاری تورنمنت کافا فرشته کریمی بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد. همچنین شاگردان سلیمانی در این بازی از حمایت پرشور هواداران حاضر در سالن نیز بهره‌مند بودند.

دومین بازی تیم ملی، شنبه ۸ بهمن ماه از ۱۲.۳۰ به وقت تهران برگزار شد که شاگردان سلیمانی با نتیجه ۱۶ بر صفر برنده این دیدار شدند. گل های ایران را سارا شیربیگی (۶گل)، نسترن مقیمی،مهسا کمالی، الهام عنافچه، مارال ترکمان (۲گل)، فرشته کریمی (۳گل)، نازنین استکی‌فر و زیبا افرغ به ثمر رساندند.

در این دیدار، سارا شیربیگی به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد. همچنین در دقیقه ۲۶ زینب کریمی از داور بازی کارت قرمز دریافت کرد و اخراج شد.

حدود ۵۰ تماشاگر ایرانی این دیدار را از نزدیک تماشا کرده و به تشویق بازیکنان ایران پرداختند.

فروزان سلیمانی

تیم ملی فوتسال که کار راحتی در دو بازی اول مقابل حریفان خود داشت، با ۶ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به ازبکستان در صدر جدول مسابقات قرار دارد و برای مشخص شدن قهرمانی باید به مصاف میزبان مسابقات بروند.

این تورنمنت، با وجود آنکه سطح خیلی بالایی ندارد‌، فرصت خوبی برای هماهنگی و آمادگی بیشتر بازیکنان ملی‌پوش است که خود را برای حضور در رقابت‌های حساس قهرمانی فوتسال آسیا آماده می‌کنند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=88559
  • نویسنده : روژان نجیب‌زاده
  • ارسال توسط :
  • منبع : فدراسیون فوتبال

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.