6
نیمه نهایی لیگ برتر والیبال زنان

بازگشت سریک به زندگی با سلحشوری آیتک

  • کد خبر : 88569
  • 11 بهمن 1401 - 20:58
بازگشت سریک به زندگی با سلحشوری آیتک
سریک گنبد با پیروزی در تهران برابر سایپا، شکست بازی اول نیمه نهایی لیگ برتر والیبال زنان برابر این تیم را جبران کرد. با نمایش خاص آیتک سلامت.

به گزارش افرا ورزش، تیم سریک گنبد کاووس در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال زنان، امروز سه شنبه ۱۱ بهمن در تهران برابر سایپا به پیروزی رسید.

پس از شکست خانگی ۳ بر ۲ سریک در بازی رفت در گنبد، این تیم امروز در تهران انتقام گرفت و با همان نتیجه ۳ بر ۲ از سد میزبانش گذشت.

سریک بازی را در ست‌های اول و دوم، نفس گیر و دشوار، 26 بر 24 و 27 بر 25 برد. این نتایج گویای فاصله‌ای است که بین دو تیم وجود دارد.

به تلافی این دوست و این شکست‌های نزدیک، تیم مریم هاشمی به مبارزه برگشت و با برد 25 بر 18 و 26 بر 24 کار را به تساوی و ست پنجم کشاند.

بازی در آخرین بر ثانیه‌های ست پنجم می‌توانست به ناکامی سریک منجر شود و این تیم را از رسیدن به فینال بازدارد اما ماراتن ست پنجم را سریک ۱۸ بر ۱۶ برد.

حالا کار به بازی سوم و دوباره گنبد کشیده شده است. تماشاگران سریک احتمالاً باز هم سالن المپیک را لبالب از جمعیت می‌کنند و این ممکن است برای میزبان یک برگ برنده باشد.

با این وجود، نیلوفر حجتی به خوبی می‌داند که پیروزی بر سایپا تضمین‌شده نیست. آنها در گنبد به سایپا باخته‌اند و بازی تهران را هم مثل بازی گنبد با اتفاقات میلی‌متری و نزدیک، تعیین تکلیف شده است.

نقش سلحشورانه آیتک سلامت

آیتک سلامت پس از مصدومیت از ناحیه کتف باید تماشاگر بازی امروز تیمش می‌بود اما با فیکس کردن محل مصدومیت به میدان رفت.

در مسابقه‌ای که او با یک دست فعال برای تیمش جنگید، یکی از برجسته‌ترین بازیکنان میدان بود تا قدر و منزلت تصمیم سریک برای جذب او در آغاز فصل نمایان شود.

آیتک-سلامت-و-حانیه-محتشمی-پور-والیبال-سریک-سایپا

نمایش ستاره جوان تبریزی در عین مصدومیت، سلحشورانه بود. او احتمالاً در هیچ مبارزه‌ای، اهل گذاشتن سلاحش بر زمین نیست حتی اگر پای سلامتی‌اش در میان باشد و این ویژگی، فراتر از نام آیتک سلامت به عنوان یک والیبالیست است.

یکشنبه 16 بهمن در سالن المپیک گنبد تکلیف دومین فینالیست لیگ برتر والیبال بانوان مشخص می شود تا پیکان هم از بلاتکلیفی شناختن حریفش در فینال خارج شود.

سریک امیدوار است با وجود از دست دادن الهه پورصالح و در اختیار داشتن آیتک نصفه و نیمه، با اتکا به سایر قهرمانانش از این نیمه نهایی جان سالم به در ببرد.

بیشتر درباره این بازی و راه فینال

بنا بر گزارش فدراسیون والیبال ایران، فائزه جعفری شیرازی و منیژه منصور صادقی ناظر فنی و داوری این مسابقه بودند که یکی از طولانی‌ترین دیدارهای لیگ برتر زنان امسال بود و 155 دقیقه طول کشید.

ماندانا مطیعی و ملیحه نوری داوران اول و دوم این دیدار بودند که سه کارت زرد و قرمز و 130 تماشاگر داشت. فاطمه منظوری از سریک و مونا آشفته از سایپا کارت زرد دریافت کردند و شبنم علیخانی از تیم سریک کارت قرمز گرفت.

در دیگر دیدار دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان تیم‌های ذوب‌آهن و پیکان تهران در اصفهان به مصاف هم رفتند که پیکان با شکست سه بر صفر حریف به دومین برد خود برابر پرافتخارترین تیم لیگ برتر زنان دست یافت و راهی دیدار نهایی این مسابقات شد.

دیدار نهایی لیگ برتر زنان ساعت 14 روز جمعه 21 بهمن به صورت تک مسابقه در سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد و تیم‌های بازمانده از فینال به عنوان سوم مشترک دست می‌یابند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=88569

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.