3
تکرار پیروزی، این بار در اصفهان

پیکان با عبور از ذوب آهن به فینال لیگ برتر رسید

  • کد خبر : 88577
  • 11 بهمن 1401 - 21:26
پیکان با عبور از ذوب آهن به فینال لیگ برتر رسید
لیگ برتر والیبال زنان، نخستین فینالیست خود را شناخت. پیکان طبق پیش بینی‌ها به دیدار پایانی رسید و ذوب آهن باز هم در گردنه صعود به فینال، متوقف شد.

به گزارش افرا ورزش، فصل جاری فصلی نبود که میزان انتظارات از ذوب آهن به اندازه فصول گذشته باشد حتی اگر آنها سرمربی قهرمان فصل گذشته را به استخدام خود درآورده باشند.

مأموریت فاطمه شعبان خمسه که از نیم فصل به تیم سبز اصفهان پیوست، قوام بخشیدن به اوضاع ذوب آهن بود اما قرار نبود او در مبارزه با رقبای تا دندان مسلح، خرگوشی از کلاهش دربیاورد و معجزه کند.

با این مقدمه، شکست ذوب آهن در اصفهان برابر پیکان در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال زنان، با نتیجه سه بر صفر، اتفاقی شگفت‌انگیز نبود.

پیکان به لطف ستارگان باثباتش پس از پیروزی سه بر صفر در بازی رفت در تهران، امروز سه شنبه 12 بهمن در سالن ملت اصفهان نیز این پیروزی را تکرار کرد.

فیروزه‌نشان پایتخت با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۵ این برد را به دست آورد. ذوب آهن گرچه در این بازی جانانه و تا سرحد توان جنگید اما پذیرفت که باید راهرو رسیدن به فینال را به حریف نشان دهد.

این، پایانی مقبول برای ذوب آهن است. آنها رتبه سوم لیگ برتر ۱۴۰۱ را به دست آورده‌اند و در این رتبه شریک هم دارند. (یا سایپا و یا سریک گنبد)

برای تیمی که تغییراتی بنیادین را در خود دید و گسترده‌ترین تغییرات را در مقایسه با فصول گذشته در ترکیب خود دید، این نتیجه منطقی و قابل پذیرش است.

پیکان اما اکنون آماده می‌شود تا یکی از دو تیم سریک یا سایپا را در فینال ملاقات کند. یک بازی دیگر، مشخص می‌کند پیکان در دسترسی به هدفش برای قهرمانی موفق شده یا با نایب قهرمانی که قطعاً برای پیکان یک موفقیت منظور نخواهد شد، لیگ را به خط پایان می‌رساند.

آمنه خواجه ئیان و شفیقه احدی ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که به مدت 93 دقیقه طول کشید.

هدیه صابری و گل تکین‌پذیره نیز به عنوان داور اول و دوم، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند. مینا روستا از تیم ذوب‌آهن در ست سوم این مسابقه به دلیل اعتراض بی‌مورد کارت زرد دریافت کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=88577

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.