3
تمجید از وزارت ورزش توسط قهرمان سابق

نظر فاطمه جعفری درباره تشکیل فدراسیون بادبانی

  • کد خبر : 88608
  • 12 بهمن 1401 - 11:51
نظر فاطمه جعفری درباره تشکیل فدراسیون بادبانی
فاطمه جعفری چهره برجسته رشته بادبانی، تشکیل فدراسیون بادبانی در جزیره کیش را هوشمندی و آینده‌نگری وزارت ورزش دانسته است.

به گزارش افرا ورزش به نقل از ایران سیلینگ، فاطمه جعفری، عضو سابق تیم ملی سیلینگ (بادبانی) در رابطه با تشکیل فدراسیون بادبانی گفت: از ابتدای ورود بادبانی مدرن به ایران در این ورزش حضور داشته‌ام. بادبانی در طول یک دهه گذشته از عدم توجه رنج می‌برد و هرگز متناسب با ظرفیت‌های واقعی این ورزش، آن‌گونه که می‌بایست رشد نکرد.

وی افزود: سرانجام سال‌ها صبر و تلاش‌های ما جواب داد و در آبان ماه امسال از شنیدن خبر مستقل شدن و تشکیل فدراسیون سیلینگ بسیار خوشحال شدم. ورزش سیلینگ بسیار گسترده است و کلاس‌های مختلفی را در برمی‌گیرد. پس قطعاً برای گسترش و موفقیت این رشته در ایران نیاز بود به‌صورت تخصصی روی این ورزش تمرکز شود و فدراسیون مستقلی را داشته باشیم.

جعفری که دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت راهبردی اماکن و سازمان‌های ورزشی است در ادامه عنوان کرد: به نظر من از خبر تشکیل فدراسیون مستقل بادبانی مهم‌تر، تصمیم وزارت ورزش مبنی بر ایجاد مقر و ساختار اصلی فدراسیون در جزیره‌ی کیش است.

عضو سابق تیم ملی بادبانی گفت: با توجه به اینکه بومی هرمزگان هستم و هم اکنون نیز در جزیره قشم ساکن ام، اما با توجه به زیر ساخت‌هایی که جزیره کیش در بعد توسعه رشته‌های ورزشی دریایی و بخصوص بادبانی دارد، می‌توانم بگویم وزارت ورزش بهترین انتخاب را انجام داده .

او ادامه داد: این نشان‌دهنده هوشمندی و آینده‌نگری بالای مدیران ارشد تصمیم گیر است. قطعاً در هیچ جای کشور امکان توسعه بادبانی به‌مانند جزیره کیش نبود و از آنجا می‌توان به رشد باقی مناطق کشور نیز امیدوار بود.

جعفری در پایان گفت: امیدوار و خوش‌بین ام که فدراسیون بادبانی از نیروهای تحصیل‌کرده و تخصصی حوزه سیلینگ در تیم اجرایی و اداری نیز استفاده نماید تا با مشارکت هم بتوانیم آینده روشنی را برای مردم و جامعه‌ سیلینگ ایران رقم بزنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=88608

شاید دوست داشته باشید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.