4
هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان

خاتون بم صفر سپاهان صفر | تهی از هر گونه جذابیت

  • کد خبر : 88649
  • 13 بهمن 1401 - 16:34
خاتون بم صفر سپاهان صفر | تهی از هر گونه جذابیت
خاتون بم با تساوی خانگی برابر سپاهان در مسابقه‌ای که جذابیتی به اندازه نام دو تیم نداشت، خود را یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک کرد.

به گزارش افرا ورزش، مهم‌ترین دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان امروز پنج شنبه ۱۳ بهمن در ورزشگاه فجر بم برگزار شد و تلاش خاتون بم و سپاهان اصفهان گلی در بر نداشت.

90 دقیقه تلاش دو تیم در خوشبینانه ترین حالت، رقابتی با موقعیت‌های نصفه و نیمه بود. خاتون بم، تیمی بی شباهت به صدرنشین و قهرمان پرآوازه لیگ بود و سپاهان هم تیمی فاقد بُرندگی لازم بود.

انتظار می‌رفت حضور بازیکنان نامی و باکیفیت در میدان، رقابت جذاب‌تری را رقم بزند اما شاید احتیاط و ترس از شکست، مانع از این شد که دو تیم فوتبالی را ارائه دهند که مورد انتظار بود.

پیروزی در این بازی برای سپاهان حیاتی بود اما آن‌ها نتوانستند در بم شگفتی‌ساز شوند و این به معنای ادامه فاصله 4 امتیازی دو تیم در بالای جدول است.

در فاصله ۳ هفته مانه به پایان لیگ، خاتون بم به قهرمانی نزدیک‌تر شده است و از ۳ بازی باقی‌مانده، ۲ برد یا یک برد و 2 تساوی می‌خواهد اما سپاهان، واقع‌بینانه مسیر سختی دارد.

امید مریم ایراندوست پیروزی در بم و رساندن فاصله به یک امتیاز و سپس امید به از دست دادن امتیاز توسط بم بود اما حالا آنها باید هر سه بازی باقیمانده را ببرند و امیدوار باشند خاتون بم فقط یکی از سه بازی آینده را ببرد.

با خروج شهرداری سیرجان از کورس، رقابت در لیگ برتر بین سپاهان و خاتون بم دنبال می‌شود اما تساوی بدون گل امروز از فشار حساسیت در هفته‌های باقی‌مانده، کاست.
لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=88649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.